Windows installer ongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Kuupola, Jun 13, 2011.

  1. Kuupola

    Kuupola Regular member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    956
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Vista home premium SP2:ssa yritin asentaa empire total waria, mutta saan viestin: Windows Installer palvelua ei voitu käyttää. Näin voi käydä jos Windows Installeria ei ole asennettu oikein. Pyydä apua tukihenkilöltä.
     
  2. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Joined:
    Sep 22, 2005
    Messages:
    5,093
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    118
  3. Kuupola

    Kuupola Regular member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    956
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  4. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Joined:
    Sep 22, 2005
    Messages:
    5,093
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    118
    Ei edes se rekisterikikka?
     
  5. Kuupola

    Kuupola Regular member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    956
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei..
     
  6. PutkiMato

    PutkiMato Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Vista on syynä.
     
  7. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Joined:
    Sep 22, 2005
    Messages:
    5,093
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    118
    No siinäpä informaatiota pursuava vastaus. :) Jos Vista on syynä, miksei minulla koskaan ollut moista ongelmaa? Ja ihan tiedoksi, että vastaavaa ongelmaa voi olla esim. XP:n alla.

    Joten, ei, syy ei ole Vista.
     
  8. PutkiMato

    PutkiMato Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla oli vista ennen. Aina tuli ihan kaikessa "Tuote lakkasi toimimasta" ja sitten "Windows ei pystynyt asentamaan päivitystä" "Sinulla ei ole käyttö-oikeuksia" "Windowsista puuttuu tiedostoja" kaikkee tämmöstä. Nytten on Windows 7 eikä mitään vikaa mitään tommosta ei oo vielä käyny.
     
  9. 79atanos

    79atanos Regular member

    Joined:
    May 19, 2008
    Messages:
    1,945
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    48
    Kai tajuat myös sen, että jos alla on huonosti yhteensopiva rauta, niin käyttöjärjestelmä ei oikein voi toimia siten kuin sen pitäisi? Tai jos taustalla pyörii/käytät itse silloin tällöin jotain sellaisia softia jotka häiritsevät/haitaavat järjestelmän toimintaa? Mulla ollut Vista nyt muutaman vuoden ja hyvin on selvitty.

    Eli ei, ei Vista yksistään ole syynä ongelmiin.
     
  10. PutkiMato

    PutkiMato Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    asenna windows installer uudestaan :) (koska vista ei osaa)
    :D:DDD
     
  11. stageout

    stageout Member

    Joined:
    Jan 11, 2011
    Messages:
    74
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Näinhän se taitaa olla.
    Mutta kannattaako Vistaa hankkia ennen 7:ää - tai peräti 8:aa, jos alla on Xp-Pro ja Chrome vakikäytössä? Näin ollen Windows ei toimi muuna kuin "pelialustana" kriittisine päivityksineen, tietenkin.
    Muu meneekin sitten Googlen piikiin.
    Tehdaspöytäkoneen pystyy tietenkin päivittämään Vistaan - mutta mahtaako olla vaivansa väärti.
     
  12. Datanen

    Datanen Guest

    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    5,322
    Likes Received:
    68
    Trophy Points:
    108
    Jos koneessa on Win Xp pro, niin Vistaa ei kannata asentaa. Tällähetkellä joka toinen Windows käyttis on ollut surkea. Saa nähdä muuttuuko tämä Win 8 kohdalla. Asenna mieluummin XP Pro uudestaan, jos se on hidas.
     
  13. Kuupola

    Kuupola Regular member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    956
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    En tiedä tuosta raudasta, kun on isän Fujitsu Siemens.
    Muut kuin windows installler ohjelmat asentuvat ihan hyvin.
     
  14. stageout

    stageout Member

    Joined:
    Jan 11, 2011
    Messages:
    74
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Jees,
    tämä pointti on huomattu jo ajat sitten.
    Mulla on kahden gigan Dell desktop, kaverilla neljän gigan Samsung läppäri Vistalla, eikä sitä saa millään edes Chromella yhtä nopeaksi kuin tätä.
    Mulla on muuten pulma, mikä tuli kun latasin Nero 7 essentialsin pitkän empimisen jälkeen koneeseen. Nero toi NetFrameworkin mukaan, ja nyt sitä koskevia päivityksiä - joista ei taida olla mitään hyötyä - tulee kuin hevon tuutista. Joka päivä, ja tuntuu pikkuhiljaa siltä että samaa kamaa lentää sisään monta kertaa.
    Olen suosinut I Tunesia musiikissa, jonka haluan pitää ja sehän polttaa myös. Kannataisiko heittää tämä Nero saman tien menemään?
    PS.
    Milloin Win 8 tulee viimeistään markkinoille?
    Jos porukka ei ole seiskaankaan niin tyytyväinen, kannataa kai jättää sekin Vistan lisäksi väliin, koska XP:tä tuetaan muistaakseni ainakin 2014 saakka.
    Olenkohan muuten oikeassa siinäkin asiassa että IE9 hidastaa/haitaa esim. Chromen vauhtia? Jos näin on, suuntimillani Windows alustoilla on aivan omat koordinaattinsa.
     
    Last edited: Jun 27, 2011
  15. Agaah

    Agaah Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Täällähän on keskustelussa vilahtanut asioita, jotka nyt ovat ruvenneet askarruttamaan. Mulla on FujitsuSiemens Amilo -läppäri. Äskettäin päivitin Neron. Nyt on alkanut imetä ongelmia. Koneen suoritin paahtaa täysillä pitkät ajat käynnistämisen jälkeen. Viimeksi on tullut ongelmaksi se, että vaikka suoritin olisi rauhoittunutkin, näyttö menee joko pimeäksi tai vihreäksi ja kone ilmeisesti hyytyy. Vikasietotilassa tällaista ei tapahdu. Mikä mahtaa olla vikana?
     

Share This Page