Windows Live Essentialsin poistaminen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Napero666, Dec 28, 2010.

1. Napero666

Napero666 Member

Trophy Points:
    11
    Joo asensin tuon uuden Windows Live Essentialsin 2011, mutta jouduin peruuttamaan asennuksen 95 prossan jälkeen. Asennus ei ollu menny loppuun joten olen yrittäny poistaa niitä ohjelmia täältä: start ja all programs, C:program files/windows live sekä program files/common files ja yrittäny asentaa uudestaan kunnolla toimivasti. Yritin hakea googlesta apua ja tajusin et sen olis voinu poistaa yksinkertasesti uninstallaamalla. Tarvitsisin nimittäin tuota elokuvatyökalua, messengeriä ja muuta olishan ne kiva olla olemas. Nyt kun oon poistanut kaikki löytämäni windows live tiedostot yritin asentaa sen uudestaan, mutta se sanoo että se päivittää työkalut. Kun painoin suositeltua asennusta se sano heti vaan että se olis valmis. Joten katoin start ja all programsistä niitä mutta eivätpä olleet siellä. Mitä pitäisi vielä tehdä saadakseni windowsin työkalun toimimaan?

Apuaaa!!

2. tukis

tukis Guest

Kokeile järjestelmänpalautusta (System Restore). Löytyy Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat (Accesories) -> Järjestelmätyökalut (System Tools)

3. Napero666

Napero666 Member

Trophy Points:
    11
    Ei auttanu. Oon asentanu lähiaikoina aika paljon uusia ohjelmia, joten ei system restore ei tunnistanu siihen asti ennen sen ensiasetusta. Mikä neuvoks?

Last edited: Dec 28, 2010
  4. tukis

tukis Guest

5. Napero666

Napero666 Member

Trophy Points:
    11
    Tuhannet kiitokset, tukis nopeasta avusta ja asiantuntemuksesta!

See ya!

Share This Page