Olen aloittanut yllä olevan sähköpostin käytön. Tähän asti kaikki on sujunut suht hyvin. (minulla on gmail-osoite). Nyt ongelmana on se, että jos viestissä on jokin valmis linkki mihin tahansa sivustolle, niin en pysty avaamaa ko. linkkiä klikkaamalla. Kone antaa aina tämän saman vastauksen : Tähän tiedostoon ei ole liitetty toiminnon suorittamiseen käytettävää ohjelmaa. Asenna ohjelma. Jos ohjelma on asennettu, luo liitäntä ohjauspaneelin liitännässä . Näin hienosti minua opastetaan, mutta en ymmärrä mitä ohjelmaa tässä vaaditaan ja pitäishän ohjelma olla asennettu kun se on aiemmin toiminut. Kuka osais jeesata? Kiitos etukäteen.
Koska et kertonut Windows versiotasi, oletetaan että käytössä on vaikkapa Windows 7. Käynnistä -> Oletusohjelmat -> Kytke tiedostotyyppi tai protokolla ohjelmaan -> kelaa listaa alas jossa on kerrottu protokollat, ja tarkista mitä on arvoina kohdissa HTTP ja HTTPS. Jos ei ole mitään selainta, klikkaa halutun prokollan kohdalta Vaihda ohjelma -painiketta ja valitse käyttämäsi selain. Tämä on joillekin auttanut.