Windows Live Messenger kirjautuu itsestään ulos ja sisään

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by PcTommi, Aug 10, 2007.

1. PcTommi

PcTommi Regular member

Trophy Points:
    26
    Ongelma on varsin ärsyttävä: messenger kirjautuu itsestään ulos, kun siellä on vähän aikaa ollut. Eilen ajoin kaikki putsausohjelmat läpi ja tänään taas toimi vähän aikaa normaalisti, mutta äsken taas heitti ulos.

Osaako joku kertoa mistä tämä voisi johtua, ja onko jollain samanlaista ongelmaa? Nykyään messenger on muutenkin todella saastainen paikka kaikkine viruksineen. Olisiko muita hyviä messenger ohjelmia, kuin kaikkien suosima Windows Live Messenger?

2. PcTommi

PcTommi Regular member

Trophy Points:
    26
    Sen verran olen saanut selville, että ei ole ainakaan käyttäjätilistä eikä käytettävästä ohjelmasta kiinni. Ulos heittää, vaikka käyttäisi Win Live Messengeriä, WebMessengeriä tai Mercurya. Tosin tänään on taas toiminut pitkän aikaa pätkimättä, mutta eilen ei taas tullut hommasta mitään.

Parilla kaverilla ollut kanssa samaa ongelmaa. Jospa tämä tästä selkiintyisi.

3. Luke76

Luke76 Member

Trophy Points:
    16
    Verkkoyhteyden hetkellinen katkeilu voi aiheuttaa. Vaikka netti näyttäisi toimivan niin verkkokortti voi yksistään aiheuttaa ongelmaa ja ongelmat voi ulottua operaattorille asti.

Last edited: Aug 11, 2007
  4. MiQe

MiQe Member

Trophy Points:
    16
    Onko palomuurina F-secure (esim. Soneran tai Elisan kautta). Huomasin ite että on alkanu tapahtuu sellasta katkeilua, jota on tunnin välein. Ja sitä ei oo pelkästään mulla vaan muillakin joilla on F-secure operaattorin kautta.

5. PcTommi

PcTommi Regular member

Trophy Points:
    26
    AntiVir virustorjujana ja Sygate palomuurina.

Taisi olla Elisan päässä jotain häikkää. Viimeiset pari päivää netti toimi todella hitaasti ja tuota pätkimistä oli messengerissäkin kokoajan. Eilen illalla sitten netti junttasi kokonaan. Aamulla restarttasin reitittimen selaimen kautta ja alkoi toimimaan hyvin. Nyt on netti taas nopea ja messenger toimii.

Joten näillä näkymin ongelma on ohi.

6. Garsiah

Garsiah Member

Trophy Points:
    11
    mulla messenger pätkii vähän väliä..kirjautuu ulos ja tulee aina jotain 50 sekkaa niin kirjautuu takas..miten sais toimimaan? :( Mirc tekee myös samaa että disconnectaa kokoajan

7. LolzZz

LolzZz Regular member

Trophy Points:
    26
    Sen vaan sanon että Elisan nettiä EI kannata ottaa. Monilla kavereillani on elisan netti ja sanovat että joskus on netin hidastelua, välillä ei yhteyttä ollenkaan, pätkimistä tms. itselläni soneran laajakaista kaapeli ja toimii kun rasvattu :). Mitä nyt soneralla joskus (hyvin harvoin) on kaapelissa jotai sekoo. Mutta nekii oli sillon viime vuonna. Olin yhden kaverin luona laittamassa Elisan nettiä, tuli soitettua Elisalle kolme kertaa ja rämpättiin modeemia (USB-Modeemi). Ja yhtäkkiä *DIDING* ja kone ilmoitti USB-Laite löytynyt. Eli antavat myös huonoja modeemeja Elisalta, kokeiltiin myös toisella USB-Kaapelilla ja sama ongelma. Koneessa ei ollut vikaa koska USB-hiiri, web-kamera ja muut (USB) oheislaitteet toimivat ja kokeiltiin myös modeemin johdolla toisia USB-Portteja ei mitään. Näin siis Elisalla, eivät tienneet edes mikä on vikana :S

Last edited: Dec 28, 2007
  8. Persojet

Persojet Regular member

Trophy Points:
    26
    kyllä itsellä tuo elisan kaapeli on toiminut moitteetta aina! mutta elisan "asiakaspalvelussa" (jos sitä nyt siksi edes voi kutsua) on parantamista odotellut tässä kohta 2kk uutta modeemia jonka lupasivat postittaa :(

9. Pukli

Pukli Regular member

Trophy Points:
    26
    Ettet vain ole ole antanu tietojasi millekkään sivustolle joka tarjoaa jonkinlaisia palveluita kuten että voit nähdä kuka on blockannut sut meses tai vastaavaa. Niitä on ollut muutama ja ne voivat kirjautua mesees. Siihen auttaa salasana vaihtaminen :D

10. TemeTee

TemeTee Regular member

Trophy Points:
    46
    Tämä on varmasti ongelmasi.

11. Garsiah

Garsiah Member

Trophy Points:
    11
    juu kyllä mulla on tuo viirus ollut mutta vaihdoin salasanaa ajat sitten ja ei nää lähetellyt muille viirusta...mutta mese edelleen pätkii samallalailla ja teki sitä jo ennen ku sain viiruksen :(

12. Bodomed

Bodomed Regular member

Trophy Points:
    26
    Mullakin ihan sama ongelma! Tein jopa uuden tilinkin sitä varten. Mutta ei auta logaa ulos noin 2h välein. Kävi vaan mielessä että voisko tää olla joku M$:n uus aikarajoitus. Että ei istuis yhtä soittoo niin pitkää mesessä?

Netti toimii muuten aivan lositavasti ja se on Welhon 200 kaapeli.

Virustorjuntana on Avast! ja Comodo firewall

13. Giafo

Giafo Member

Trophy Points:
    11
    Olen itse tullut lopullisesti siihen johtopäätökseen, että kyseisen ongelman aiheuttaja on internet yhteyden katkeilu! Sen huomaa myös, kun pelaatte, esim. CS, niin pinginne saattaa aivan yllättäen hypätä 20-kertaiseksi! Olen itse tän huomannut sillä, pelit pätkii aivan samaan tahtiin ja aikaan, kun messengeri heittää minut pihalle. En tiedä millä tän sais korjattua.

Auttaiskohan joku nettikortin ajurien päivitys?
    Parempaa nettiä tänne ei voi saada, paitsi nyt syksyllä saa valokaapelilla 50/10 nykyisen 24mb tilalle. Tuskimpa auttaa.

Share This Page