Niin siis asentelin tässä päivä sitten koneeseeni Windows ME:n. Aina kun koneen käynnistää niin se kysyy Käyttäjätunnusta ja salasanaa, en ole tehnyt tunnuksia ja nyt kyselisin, kuinka saan otettua tuon ominaisuuden pois päältä niin, ettei kone kysele sitä joka käynnistyksen yhteydessä..?
Siinä asennus vaiheessa se kysyy admini/järjestyksen valvijan salasanaa. Kyseessä lienee juuri se.Ainakin XP:ssä sen saat pois ohjauspaneeli-käyttäjätilit paikasta, me:ssä lienee sama
En jaksanu alottaa uutta aihetta kun kumminki kysyn samasta aiheesta: Eli mulla on Win XP home edition ja mulla oli tälläne ongelma että ei oo kun yksi käyttäjä tili mutta silti se pitää valita "Tervetuloa!"- ikkunasta. No sain täältä tiedon miten sen saa pois, mutta nyt se sitte kysyy aina käynistäessa salasanaa mitä en oo kyllä koskaan laittanu. Ei siinä oo kun painaa OK, mutta silti se pistää hatuttaa. Eli [bold]miten saan laitettua että se menis suoraan windowsiin?[/bold] Oon käyttäny hakua eikä löytyny vastausta..
Käynnistä -> Suorita -> control userpasswords2 Ota rasti pois kohdasta "Tietokoneen käyttäminen vaatii käyttäjänimen ja salasanan".