Windows ME uudelleenasennettu, netti?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by spas12, Oct 18, 2007.

  1. spas12

    spas12 Guest

    Alunperin netti toimi hyvin, mutta kone oli vähän liian hidas. Ajattelin asentaa käyttöjärjestelmän uudelleen. Kun olin asentanut Windows ME:n niin kun koitan vaikkapa avata Internet exploreria, niin tulee vain ikkuna jossa lukee 'ohjattu internet yhteyden muodostaminen'
    Sitten voi valita: 'Seuraava'/'Peruuta'/ Kun laittaa 'seuraava' niin tulee tälläistä: 'Maa' Kohdassa luki Suomi
    'Suuntanumero' (Tyhjä kenttä johon pitäisi laittaa joku numero)
    Ja sitten vielä joku kolmas kohta. Johon piti myös laittaa joku numero.

    Olen siis asentanut tuon WinMe:n kaksi kertaa. Joskus viime viikolla kerran, ja nyt kokeilin vielä kerran. Ekalla kerralla asensin sen laittaen sen asentamaan suositeltavat komponentit. Tällä kertaa otin mukautetun, ja laitoin sen asentamaan kaiken muun paitsi työpöydän teemat. Ei auttanut.
    Eikö tuon netin pitäisi suoraan toimia asennuksen jälkeen?

    Verkkokortti: Dlink ka20PC3200
    Ajurivikoja? Olen aika pitkään googlannut enkä tuohon korttiin ajureita löytänyt.
     
  2. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Joined:
    Nov 23, 2003
    Messages:
    5,010
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Kannattais varmaan ensin katsoa sieltä laitehallinnasta onko verkkokortille asennettu mitään ajuria ja toimiiko se oikein. ME on muutenkin niin aneemista tekniikkaa, että saattaa olla joku resurssi ristiriita toisen laitteen kanssa. Kato laitehallinnasta onko verkkokortilla sama IRQ jonkin toisen laitteen kanssa.
     

Share This Page