tietääkö joku miten selvittää tuo musiikki ongelma, mulla joku 15gigaa musiikkii joka on tällä koneella ja lähiverkon kautta jaossa tonne media senteriin, mutta mediasentterissä ei oo MITÄÄn järjestystä sielt puuttuu paljon esim. albumeita tai sitten niistä näkyy vain 1 kappale levyltä tai sit sama artisti on useassa kansiossa ja 1 tai kaks biisiä/kansio. olen tota tag&renamea käyttänyt ja vähä se paransi järjestystä mutta en kyllä menis vielä hyväks kehumaan....pitäiskö ne levyt lisätä yksitellen sinne,ku mulla on koko musiikki kansio nyt jaossa? kiva jos joku osaa=)
Sulla on siis toisella koneella MCE ja toisella koneella biisit. Näkyykö levyjako asematunnuksen kautta vai my networksin kautta. Ilmeisesti olet yrittänyt lisätä MCE:ssä joko Local fileitä (paikalliselta koneelta) tai verkon päästä (My network ...). MCE:n pitäisi pystyä hakemaan useita alikansioita, kun on valinnut yläkansion lisäysvaiheessa. Tämä toimii ainakin paikallisella koneella.
siis verkkoympäristö toimii ja jos menee MCEkoneella ilman että se mediacentteri osuus on auki kaikki löytyy verkkoympäristön kautta mutta heti kun lataan ne sinne centterin musiikki kohtaa niin se tekee hommasta sotkun.