Windows Movie Maker ongelma -- En pysty julkaisemaan videota?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Lyxra, Jul 29, 2008.

1. Lyxra

Lyxra Member

Trophy Points:
    11
    Hei. n_n

Ensimmäiseksi, en ole varma että onko tämä oikea paikka kysymykselleni, mutta toivon, että se on. Ongelmani on siis Windows Movie Makerissa "elokuvan" julkaisu. Kyseessä on vain n. 3 minuutin video, jota tein 10 tuntia ja sitten en voi julkaista sitä? Tämähän on sanonko mistä. =P Err, siis ongelmaan.

Nyt kun olen tehnyt videoni, niin valitsen Movie Makerissa vaihtoehdon "Julkaise elokuva..." ja painelen vaihtoehtoa "Seuraava", kuten olen aina tehnyt. Videon julkaiseminen toimi ennen ihan hyvin, mutta ei enää. Ohjelma jää vaiheeseen "Julkaistaan elokuvaa..." ja siihen se jääkin. Movie Maker jopa vaalenee, kuin osoittaakseen sitä että se on kaadunnut. Sitten jos sitä menee klikkaamaan, niin saan vain ilmoituksen "Windows Movie Maker lakkasi toimimasta" ja niin pois päin.

Elikkä, missä on vika? Miten tämän voi korjata siten, että voisin jopa säästää 10 tunnin työni (en mielelläni aloittaisi sitä alusta..)?
    En kyllä sitten tiedä että auttaako tämä tieto, mutta käyttöjärjestelmäni on Windows Vista Home Premium.

Kiitän avustuksesta.. Alan tulemaan hulluksi tuon Movie Makerin takia.. n_n'
    (Ai niin.. Jos suosittelet minua hankkimaan jotain ohjelmia, jotka auttaisivat asiaan, niin muistathan selittää mahdollisimman tarkoin ohjelman käytön. Olen näet aika *köh köh* tampio näiden konejuttujen kanssa.)

2. logipro

logipro Regular member

Trophy Points:
    46
    oletkos kokeillut suorittaa sitä järjestelmän valvojana eli meet sen moviemakerin käynnistyskuvakkeen päälle oikea hiirenpainike sit suorita järjestelmänvalvojana

3. pezkuu

pezkuu Guest

ota se talllenna leffa ja sit laita t nettii

4. Lyxra

Lyxra Member

Trophy Points:
    11
    Kokeilin, mutta ei vaikuttanut auttavan, se tekee yhä samaa. D=

Sitähän tässä olen juuri yrittänyt jo muutaman päivän tehdä. Tiedän miten se julkaistaan ja laitetaan nettiin, mutta ongelma on siinä ettei Movie Maker suostu tallentamaan elokuvaa, vaan sen sijaan ohjelma lakkaa vastaamasta. ^^

Share This Page