moi mulla on acer aspire 3610 kone windows xp-home edition käyttöjärjestelmällä niin aina kun avaan koneenja kirjaudun sisään niin tehtävä palkkiin tulee jotakuinkin tommonen texti Windows kansion tiedosto on viottunut niin mitä tehdä se on tehnyt tota jo 4 päivää pitäiskö asentaa windows uudestaan ja voiko asennusta tehä ilman windows levyä kun mulla ei oo windows levyä help me help me
öööö, mitäs jos heittäisit viestin tonne viruspuolelle? http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/151 voit vaikka pistää tämän jutun linkiksi.
En osaa neuvoa, mutta kiinnitä huomiota tohon kirjoittamiseen. On aika vaikea lukea kun ei ole pisteitä eikä pilkkuja.
jos siinä lukee että mikä tiedosto, niin voi yrittää korvata sen viottumattomalla.. ja muista vikasietotila, jos normaalisti ei onnistu.... ja sitten on vielä vindowsin korjausasennus, niin et tarvitse kaikkia ohjelmia asentaa uudelleen aika outoa jos koneen mukana ei ole tullut asennuslevyä, se voi olla myös esimerkiksi system recovery cd:n nimellä, eikä mainintaakaan windowsista.
Uusimpien koneidenhan mukana ei tule itse Windows levyä vaan järjestelmä suosittelee tekemään sellaisen. 1 DVD riittää paremmin kuin alkaa 7 cd:tä tuhlamaan siihen.