Mulla on jaettu kovalevy kahteen toinen 9.76GB tilaa jossa kaikki tärkee... (Windows yms.) tila loppu ja tietokone alkoi valittaa Low Diskspace ja eihän siellä ollutkaan kuin oin 100Mib tilaa. En tiennyt yhtään mitä voisin poistaa ja poistin vahingossa Control Panelista Security Updaten... En tiedä vaikuttaako se muuten kuin MSN ei suostu sulkeutua itekseen lopuksi tai jokin error:kin tulee lopuksi... Mutta voisko joku kertoa miten voisin korjata asian ja miten voisin saada muuten tilaa C:lle.
palautat järjestelmän...(jos palautus tuki on päällä) edelliseen toimivaan kohtaan... Sit eka ajat levyn siivouksen... poistat temppi tiedostot.. c:\windows\temp\ Sitten poistat esim. ohjelmat mitkä voit ja asennat ne toiselle osiolle uudelleen. ja siirrät omia tiedostoja toiselle osiolle ... esim näin.
Ja voikos tuon koko Documents and Settings jutun siirtää toiselle puolelle tai edes ALl Users kohdan (huomioi Englannin kielinnen versio)
käynnistä valikko -- kaikki ohjelmat -- apuohjelmat -- järjestelmätyökalut -- järjestelmänpaluttaminen. jos tarkoitat toiselle levyasemalle.. niin ei voi kokonaan.. ainoastaan esim omissa tiedostoissa olevat tiedostot.
En tällä englannin kielisellä versiolla löytänyt tuota ''Piilotetut Knsiot'' (johtuu tyhmyydestäni... ) mulla semmoinen kansio kuin 1386 joka on täynnä tiedostoja (sijaitsee) C kansion alussa (voiko sen siirtää tai voiko pelien tiedostot jotkut tiedostot siirtää (siis tallennukset)?
nii se on i386 kansio ... eli siinä on windowssin asennus tiedostot. siitä saa tehtyä asennus cd:n... onko sulla windowssin asennus cd:tä??? jos ei niin voit tehdä sen ja vaik siirtää tuon kansion(ilmeisesti)
Kiitos, johan sain suurimmat ongelmat pois... Voisitko vielä kertoo miten pääsisin tällä Englannikielen versiolla käsiksi Hidden tiedostoihin. (joo ei ole asennus CD:Tä)
suosittelen että teet sitten sen asennus cd:n ... en nyt muista miten se tuossa englannin kielisessä menee.. ehkä joku jolla on se voisi auttaa.. mutta control panelista... varmaan folder settings tai sinne päin. .. ?!
Nyt muut puuhiin ja kertomaan miten Englannin kielesestä Windowsista (XP) tehdään CD. Joo tuolla Hidden kansioisssa oli SOnyn yks Minidisc ohjelma jonka musiikki vei siellä yli 1GB joten nyt tilaa taas on kun poistin sen(kiitos sulle Bertone)
Itse on koottu. Intel Pentium 4, Prossu joku 3000+ ja keskusmuistia 2x512. Mutta tuli yks ongelma. Polku Ongelma ? Kun Avaan C:n menee ihan nätisti mutta kun avaan Documents and SEttings niin kestää yli 30 sek.
levyn ominaisuuksista työkaluista... esim omatietokone -- paikallinen levy (C -- ominaisuudet - työkalut... virheentarkistus
Onnistuuko se ihan noiden, Volume erroreiden tarkistuksellla? (tuskinpa) ku ei mulla siinä muuta ole....