Windows vista herjaa koko ajan tämmöistä Se myös herjaa siitä että windows update "lakkaa toimimasta". Varsinaiseen koneen toimintaan se ei tunnu vaikuutavan mutta olisi kiva tietää mikä nyt mättää.
Tiedot aika vähäisiä. Millainen kone? Miten häiriö tuli? Syy voi ola aika monessakin asiassa. Voisi päästä eteenpäin tutkimalla Valvontatyökaluista Tapahtumienvalvonnan lokeja, erityisesti System lokia, johon kirjautuvat käyttiksen tapahtumat. Vika on kyllä huolestuttava pitemmän päälle ja syytä selvittää se.
Yleensä ilmaantuu sen jälkeen kun kone on ollut valmiustilassa jonkin aikaa. Kone on acerin läppäri 4gb ramilla, intelin 2 ghz tupladinprossulla ja nvidia geforce 9600gtm. Käyttiksena 32 - bittinen vista home premium. Muuta infoa ei tule mieleen mutta kysy vaan jos jotain mieleen tulee. Katson tapahtumien valvontaa tossa huomenna kun kerkeän.
Minulla ihan sama ongelma (ja myös erittäin samantyyppinen Acerin läppäri) ja etsin kipeästi ratkaisua. Olen huomannut että joskus kansiot näyttävät oudoilta tuon tulessa esiin, ihan kuin vistan ulkoasu kaatuisi. Toivon että jos keksit ratkaisin, kerrot myös minulle Pitäis varmaan asentaa koko vista uudelleen...
Sanoi ettei tuota kuulemma tarvita kun yritin käynnistää, odotan kunnes vinkuu samaa isäntäprosessi virhettä uudelleen niin raportoin mitä event viewerissä tapahtui. Edit. Tuo oli ainoa minkä löysi lähellä tätä tapahtumaa. Ja nyt juuri tapahtui tuo ismolapsen mainitsema "ulkoasun kaatuminen" joka on omituista sinänsä että aero ei kaadu mutta nappulat ovat kuin windows 98:ssa tai 95:dessä. Toinen mikä löytyi maintsemasi system lokista oli windows live huhtikuu 2011 asennus työkalun päivityksen epäonnistuminen. Jota nyt on jatkuvasti sattunut. Olen yleensä yrittänyt skipannut tämän päivityksen mutta siellä se jatkaa sen herjaamista koko ajan.