Windows Pikakuvake

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by tumpikuja, Sep 30, 2007.

1. tumpikuja

tumpikuja Member

Trophy Points:
    11
    Terve!
    Olen yrittänyt etsiä kohtaa mistä saisin liian suuret pikakuvakkeet vaihdetua pienemmäksi työpöydältä. Mutta en ole löytänyt. Tietäiskö joku miten sen tehdä? Minulla on Englannin kielinen Winkka.

2. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Kun et kerro mikä Windows sinulla on, niin oletan että Vista (koska en itse ainakaan muista muuttaneeni kuvakkeiden kokoa XP:ssä). Voisit kokeilla tätä ohjetta: Muuta kuvakkeiden kokoa helposti

3. tumpikuja

tumpikuja Member

Trophy Points:
    11
    Jea! juu se toisiaan jäi sanomatta et mikä winkka on...damn...XP löytyis.

4. Make_72

Make_72 Regular member

Trophy Points:
    48
    joo,xp:ssä ei ole semmosta että kaikkia työpöydän kuvakkeita saisi jostain namikasta pienennettyä/suurennettua ,joitain kuvakkeita pystyy vaihtamaan kun klikkaa sitä hiiren oikeella ja valitsee sen alimman ominaisuudet ja sieltä se keskimmäinen välilehti "kuvakkeet" niin siellä on vaihda kuvake,niin joissain aukeaa lista erinlaisista kuvakkeista,ja sieltä pystyy myös hakea "omia" kuvakkeita,olen jostain ladannut niitä monta tuhatta erinlaista,niitä on ollut muistaakseni www.softarchive.net
    sivuilla :)
    p.s. toi on ware sivu,mutta ei noitten kuvakkeiden lataaminen varmaan ole waretusta :)

edit: eli ne on nimellä iconit :)

Last edited: Oct 6, 2007
  5. tumpikuja

tumpikuja Member

Trophy Points:
    11
    No enmpä oikeen usko etteikö noita kuvakkeita sais jostaki pinemmäks...koska mulla roskakoriki ihan pirun iso...vaikka reso on kuitenki 1280 - 1024. Mut niin...en tiiä...täytyy yrittää keksiä jotain...

6. tumpikuja

tumpikuja Member

Trophy Points:
    11
    jea löysin....olit vääräs :) siel oli nappi et käytä isoja iconeita... :) työpöydältä oikeeta nappia ja ominaisuudet. siletä appearence, toisiks viimmenen välilehti ja effects...

7. Make_72

Make_72 Regular member

Trophy Points:
    48
    katos vaan,noihan isot on tosi makeet,varsinkin kun mulla on 22 tuumanen näyttö,olenkin kiroillu tässä kun osa noista mitä olen itse laittanu,on ollut vähä turhan pieniä,mulla on molemmat järjestelmät samalla koneella,XP ja Vista.vistassa on tommoset isommat iconit heti alotuksena,kiitoksia hyvästä vinkistä :D

Share This Page