Hei. Selasin tätä aluetta aika kauan, mutta en oikein löytänyt apua, joten täytyy kai sitten aloitella uutta ketjua. Ongelma on siis Windowsin (XP) käynnistys. Eilen illalla kone päätti täysin varoittamatta käynnistyä uudestaan. Ei siinä mitään, mutta kun Windowsiin ei enää pääse. Ei vikasietotilassa, ei normaalisti, viimeistään sisäänkirjautumisruudussa masiina päättää bootata. En ole viime aikoina asentanut tai poistanut mitään ohjelmia, viruksia tms ei ole löytynyt ja kone on toiminut moitteettomasti eiliseen asti. Tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut. Niin. Kertokaahan mitä voin tehdä. Kyselkää jos tarvitsette koneen tietoja, en ala niitä tässä vielä (turhaan) luetella. Kiitän!
Kokeile XP:n korjausasennusta. Et menetä muuta kuin XP:n kaiiki päivitykset. Jos ei toimi niin joku rautavika.
Minulla ei ole Windowsin asennus- tai vastaavaa levyä, ja sitä ilmeisesti tarvitaan.. Hehe? Aijuu, voisi varmaan mainita että sain Wintoosan tänään käynnistymään normaalisti, mutta vartin päästä boottaus alkoi uudestaan. Minä olen täysi uuno koneiden kanssa jos en pääse Windowsiin.
Vaikuttais taas lämpötilaongelmalta, kun on nyt nämä helteetkin. Kokeilepa putsata ylimääräset pölyt koneen sisältä.
Koneen sisällä oli tosiaan paljon pölyä, mutta ei ongelma sillä oikein ratkennut. Kiikutin koneen asiantuntijalle ja diagnoosiksi tuli emolevyn rikkoutuminen. Eli uutta emoa vaan.