Kyselisin, että onko service pack 2 mukana jokin mikä rajoittaa esim. Torrenteja käytettäsessä yhdistämisä moniin eri käytäjiin? Muistelisin vaan, ku olen joskus jossain nettisivulla tuollaista juttua nähnyt Ja taisi siin olla iha ohjeet sen poistamiseen, mutta tiedä nyt noist
Tuosta Agentin antamasta linkistä tuo työkalu löytyy. Dude84, tarvitko oppaan kuinka klikataan linkkiä =) Siellä on myös ohjeet ja sillä työkalulla tcp-yhteyksien määrää saa kasvatettua...vaikka 100 asti. Ei kuitenkaan toi linkki ny toiminu..koittakaa, jos löytyy Googlen välimuistista.
Linkkiä kokeilin mutta ei toiminut. Olen aikaisemmin tuolta sivulta päivityksen imuroinut. Olen sen asentanut ja lisäksi virallisen microsoftin päivityksen. Ei sitä arvoa pystynyt itse muokkaamaan asennuksessa?
Siis täh? Siinähän selvästi sanotaan mitä tehdä, kun tuplaklikkaat sitä .exe-tiedostoa, eihän se mihinkään asennu. Näyttää paljonko on yhteyksien nykyinen määrä ja kysyy haluatko muuttaa sitä ja kuinka paljon. Kohta "c=change limit".