Windows suoritinkäyttö 40-80%

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by vaka, Jul 18, 2007.

1. vaka

vaka Member

Trophy Points:
    11
    Vikana koneessani on se että suoritin arvot pyörivät 40-100 % paikkeilla koko ajan. Kun tietokoneella on kaikki ohjelmat sun muut pois suoritin arvo on 10 % pintaa mutta kun liikuttaa esim hiirtä se pomppaa heti 40%. Esim 2 kun minulla on netti ja mese samaan aikaan päällä suoritin pörrää 85% paikkeilla koko ajan. Viirukset on tarkistettu lömmät koneessa 25 - 30*c paikkeilla muistia on käytössä ja reilusti välimuisti tyhjä. ( Olisiko kellään tiedossa ohjelmaa joka tyhjentää täysin väli muistin jos on jumissa.) Kiitos jos pystyit auttamaan minua viassa!

2. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    Kerro mikä käyttöjärjestelmä ja minkälainen kone.

3. vaka

vaka Member

Trophy Points:
    11
    AMD sempron 3000+ 1.81 ghz käyttö järjestelmänä windows xp. Tietokone on tavallisessa koti käytössä sillä ei pelatapelejä tai vastaavaa.(Pikkuveljen kone.)

4. Jontter

Jontter Member

Trophy Points:
    16
    Onko koneessa mikä virusturva? Mulla oli tässä hp pakettikoneessa Norton joka slagitti välillä prossun 80% ja välillä ei saanut kiinni ollenkaan CCAP.exe jumiintui(liittyy nortoniin)

Vaihdoin ilmaiseen antivirukseen ja ongelmat loppui. Ihan px*##ka tuo norton ;)

5. vaka

vaka Member

Trophy Points:
    11
    No mulla on käytössä AVG viirus turva ja sun kanssa olen samaa mieltä norttonista. Mulla se alko valittaa kaikesta mitä latas eikä päästäny ohjelmia nettiin. Mutta olisko kellään apua tohon mun vikaan että suoritin jauhaa suurilla arvoilla.

6. Topi1234

Topi1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    no katoppas tehtävien hallinnasta mikä prosessi vie sen 40-100 % suoritin tehoista, ja kerro tänne se. :)

7. renttu85

renttu85 Member

Trophy Points:
    16
    Saamaa sanon minäkin. Tehtävien hallinnasta katsot mikä siellä sitä tehoa syö ja jos ei tärkeä sovellus niin poista se. Jos ei se auta niin msconfig:illa klikkailet sen sovelluksen pois windowsin käynnistys listasta. Usein meinaan kun xp:stä poistaa jotain niin sinne rekisteriin jää jotain.

Share This Page