Windows tai rauta ongelma.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Arestone, Dec 28, 2011.

  1. Arestone

    Arestone Member

    Joined:
    Dec 28, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    En löytänyt parempaa paikkaa tälle topickille vaikka etsin. ja olen pahoillani jos on väärässä paikassa. Mutta asiaan.

    Koneessani ollut jo hetken vikoja, mitä en ole itse saanut ratkottua, joten ajattelin kääntyä teidän puoleenne. Koneeni ei aina käynnisty vaikka virrat menevät päälle. tuulettimet rupeavat pyörimään, mutta kone ei niin sanotusti buuttaa. Ei edes biossiin asti, näyttöihin ei edes tule mitään. Normaalisti koneen käynnistyessä kuuluu piip ääni jonka jälkeen kone käynnistyy. Mutta joskus sitä ei kuulu eikä kone käynnisty. Joskus kone toimii moitteetta viikkoja, mutta sitten kun vika kerran ilmenee, ilmenee se moneen kertaan.

    Kun vika on ilmennyt olen ottanut koneesta virrat kokonaan pois, irroittanut virtapiuhan ja tätä kautta yrittänyt kikkailla. Mutta olen todennut että se ei auta asiaan. Joskus dvd asemanikin tekee sellaista että siinä ei ole virtaa ollenkaan koneen ollessa päällä.

    Olisiko vikana liian pieni poweri vaiko rikkinäinen emo? Koneeni on siis itse kokoamani.


    Sitten rauta:

    Prossu: AMD phenom || x6 1090T
    Emo: Asus m4A87TD EVO
    Näyttis: Ati radeon hd 6870
    Koppana: Antec sonata 3
    Virtalähde: Antec kopan mukana tuleva 500w virtalähde.
    Keskusmuisti: 8gb En muista muuta tietoa näistä.


    Jos jotain jäi kertomatta kysyä voi. :)
     
  2. rick79

    rick79 Senior member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    5,125
    Likes Received:
    547
    Trophy Points:
    193
    Kokeile toisella powerilla ja tarkista liitännät.. mut joo, poweri vialta kuulostaapi..
     
  3. Arestone

    Arestone Member

    Joined:
    Dec 28, 2011
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Näin vähän epäilenkin koska poweri on kerran jo lauennut.. Mutta odotellaan vielä jos jotkut muut vastaisi ja kertoisi omat mielipiteensä. :)
     

Share This Page