Jees, elikkäs ku asensin tän vistan kakkos koneeseen, mutta haluisin poistaa sen. Kun koneen käynnistää niin se ei anna valita xp:tä tai vistaa, mutta kun katsoo c asemaa niin siellä on "windows" ja "windows_old" kansio. miten saan vistan vittuun ja xp:n siihen käynnistymään taas.
Asennuksen aikana ohjeet lukemalla olisi ehkä selvinnyt että siinä vaiheessa jo varoitettiin asentamasta Vistaa samaan asemaan XP:n kanssa koska XP ei todennäköisesti toimi enää tämän jälkeen. Eli se Vista olisi pitänyt asentaa eri asemalle. Todennäköisesti joudut asentamaan XP:n uudelleen ennenkuin se toimii.
noissa varmaan kannattaa aina luoda uus osio ettei vanhasta hävii mitään. kato jos ei miellytäkkkään. laitoin itelle media centerin ton vistan jälkeen ja oon kyl ollu paljon ilosempi sen jälkeen. konekin on saanu vähemmän iskua
oli se ihan makee mut haluun sen sit ku löytyy kunnolla kaikki ajurit ja ei oo mikään beta. tiletti liikaa ainakin mun kannettavalla. voi olla et pöytäkoneella toimis hyvin.
Mahtaako olla mitään perusteluja tälle? tietoturva ja ohjelmistojen toimivuus tuossa vistassa on niin hanurista -ainakin Beta1 mutta tuskin Beta2 sen kummalliempi-, että en itse uskaltaisi edes verkkoon kytkeä.
Toimiihan siinä jo aika monet ohjelmat. Ohessa listaa: http://www.iexbeta.com/wiki/index.php/Windows_Vista_Software_Compatibility_List Itse asensin toiselle osiolle ja "harrastan" sitä välillä.
Trend Micro tarjoaa ainakin PC-cillin 14 (virustorjunta/palomuuri). Ja softaa on ihan kohtuullisesti. Kertaakaan ei ole varsinaisest kaatunut. Pari kertaa mutta syynä on ollut se että DVD-asema ei halua toistaa mitään levyä jossa on dataa. Ja explorer lakkaa vastaamasta.
@teppoI Tiedätkö, onko tulossa muita palomuuri/virustorjunta ohjelmia Vistaan? Uskaltaako Vistaa alkaa asentamaan ennenkuin tarjonta on laajempaa? Kiitos jo etukäteen. Tiedän, että olet Vistaan perehtynyt.