juu elikkäs välillä käynnistää koneen uudelleen ja kerkee nähä bluescreenin sen 0.5 sekunttia. takaskäynnistyksen jälkeen ilmottaa windowssissa tommosta: Ongelman tunniste: Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen Käyttöjärjestelmän versio: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Lokaalin tunnus: 1035 BCCode: 1000008e BCP1: C0000005 BCP2: 96ADCDCD BCP3: 91C6DC6C BCP4: 00000000 OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot: C:\Windows\Minidump\Mini022107-01.dmp C:\Users\xxx\AppData\Local\Temp\WER-43718-0.sysdata.xml C:\Users\xxx\AppData\Local\Temp\WER1D95.tmp.version.txt
Onko käytössä x64 vai x86 Vista? Tuntuisi olevan aika yleisiä BSOD:t x64 vedoksessa. Katso jos tästä olisi apua: http://support.microsoft.com/?kbid=316424 e. Uudelleen asennus kuitenkin voisi olla kannattavinta/helpointa
Taidan sitten asentaa koko paskan uusiks. Kai tän voi asentaa samalla product keyllä uudestaan (OEM versio)? Eroaako asennus xpn asennuksesta paljon?
Ohjelmat menee toimintakelvottomiksi, koska rekisteristä puuttuu tiedot. Jos löydät kaikki ohjelman rekisterihaarat, niin Regeditin Vie-Tuo toiminnoilla saat pelaamaan. Haaroja on usein täysin kryptisinä riveinä. Esim. Win3 ohjelma kansiot pelitti suoraan w98:ssa. Poikkeuksia voi siis olla. Opensource puolen ohjelmat vain purkautuu kansioksi, esim. Gspot. eli ne toimii. Kopioi ohjelman kansio toiseen osioon. Mitä se sanoo kun tuplaklikkat siellä? Jos can't find c:\...\ohjelmankansio, niin ei löydä itseänsä eri osiossa. Ohjelman omaa ini tiedostoa voi rukata vastaamaan muuttunutta osio/kansio tietoja. Muusta virheestä voit päätellä, onko rekisterin tiedoista kiinni.
Mulla se sammuu heti kun on saanut kirjauduttua sisään. Heittää vaan ton: http://img234.imageshack.us/img234/4712/01052007172ac1.jpg
Mulla tuli kanssa kyseinen ruutu mutta sain sen pois päivittämällä raid ajurit. Mut ku kyse on windowssista ni ku toinen ongelma lähtee ni tulee toinen, nyt ei enää käynnisty uudellee, kone pysähtyy noin 30s - 1min ja lähteen sen jälkeen jatkaamaan toimintaa. Ei tossa muuten ole mitään vikaa, mut kyllä se rupee ottaa päähän pitemmän päälle.
Mullakin ihan sama Bluescreen-ongelma. Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen Käyttöjärjestelmän versio: 6.0.6000.2.0.0.768.3 Lokaalin tunnus: 1035 Mini070307-01.dmp sysdata.xml Version.txt BCCode: 124 BCP1: 00000000 BCP2: 84E23028 BCP3: B2000018 BCP4: 06000E0F OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Jännä homma kyllä. Puoli vuotta melkein ollut sama saatanan ongelma. Asensin jo kerran Vistan uudelleen, mutta ongelma ei hävinnyt mihinkään. Tuon bluescreenin yleensä aiheuttaa Youtube ja myspace, tosin nyttemmin jo esim Winamp ja VLC-playerkin kaataa (useimmiten) koko paskan. Windows Movie Makerista puhumattakaan. Voisikohan muistissa olla jotain mämmiä? Gigan verran sitä on, luulisi nyt perkele Winampinkin sillä toimivan. Päivitin myös näytönohjaimen ajurit, mutta ei sekään vaikuttanut mihinkään suuntaan. Viruksiakaan ei ole, olen tarkistanut noin sadalla tuhannella eri ohjelmalla. Näytönohjain on Nvidia GeForce 6000 LE (numerosta en oo varma) Prosessori Intel Core Duo 1,8 Ghz Muuta en muistakaan..
Ei se ainakaan muistista ole kiinni sillä mulla on 2 gigaa ja silti heitteli bluescreeniä. Itte veikkaisin että sen ongelman täytyy olla jossain emon ja kovalevyn välissä.
Pyöräytin Memtest86:n 17 kertaa läpi ja Errorit tasan 0. Eli muistit ovat kuosissa. Mitäköhän nyt.. Vittu näitä paskavehkeitä.
Minulle tulee myös tuo bluescreeni, kun käynistän ET tai ETQW, muut näyttäisi toimivan normaalisti. Ongelma littyy ilmeisesti rekisteriin.. Ja olen skannannut Advanced WindowsCare V2 Personalilla ja korjannut kaikki ongelmat mitä se ehdotti myös rekisteristä. Voiko olla että tuon takia ei enään toimi. Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen Käyttöjärjestelmän versio: 6.0.6000.2.0.0.768.3 Lokaalin tunnus: 1035 Mini070307-01.dmp sysdata.xml Version.txt BCCode: 124 BCP1: 00000000 BCP2: 84E23028 BCP3: B2000018 BCP4: 06000E0F OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 EDIT: Hei kohtalon toverit, mulla ongelmana oli kahteenkertaan asennettu Näytönohjaimen ajurit. Eli poistin tuon vanhemman alta pois niin ongelmaa ei minulla enään ole.
Hauskintahan tässä on se että ekaksi olisi pitänyt luoda se palautus piste. (kuinka moni muistaa luoda palautuspisteen kun vastaanottaa uuden koneen.) Mutta oma ongelmani johtui kahdesta päällekkäisestä Nohjaimen ajurista.
hastala Vista... Mulla iskee myös screeniä, mutta sammuttaessa konetta. Kone ei itseasiassa suostu sammumaan vaan käynnistää saman tien ittsensä uudestaan. Ruutu alkoi välkkyä sen jälkeen kun yritin asentaa videokameran softaa ja poistaa kun ei suostunut vanha versio toimimaan... -jos pystyisin, vaihtaisin linuxiin. Onko muilla siniruuduilla tullut sammutuksen kans ongelmia? **edellisiin, tsekkaan logit kunhan ehdin, täällä olikin ihan kohtuullista analyysiä.
Noniin, hommasin käytetyn kannettavan tuossa pari päivää sitten, great! Ei minkäänlaista vikaa kunnen löysin tuosta edestä wlanin kytkentänappulan, vetäsin sen päälle, heitti blue screenit Tälläisen tismalleen noh sitten käynnistin uudestaan ja ei mitään vikaa jos ei vetässyt tuota wlanin kytkentänappulaa päälle. Ajattelin sitten asentaa windowsin, vanha oli windows media center edition ja asentamani on windows xp pro sp3 vista look. Noh olin jo hekumoissa kun ajattelin että tän jälkeen kone alkaa toimimaan mutta ei, ei ollut ku toistakymmentä minuuttia enään asennusta jäljellä niin heitti screenit taas, tämän jälleen. kovalevyt on formatoitu, molemmille on koitettu asentaa, mutta ei, aina vain tulee tuo blue screeni, mitä mä teen???