Windows Vista Home Premiunm ja messenger ongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Cecilia_, Feb 2, 2007.

1. Cecilia_

Cecilia_ Member

Trophy Points:
    11
    Juupdi juu, koneessa oli siis valmiina Windows Vista kun tämän nyt ostin ja ilmeni ongelma, ettei messenger toimi. Tulee aina vikailmoitus, jossa sanotaan "Tietokoneen suojaamiseksi tietojen suorittamisen estämistoimisto on sulkenut kohteen messenger." Sitten kun yritän ohjeen mukaisesti lisätä ohjelman "sallittujen ohjelmien listalle", tulee ilmoitus, että ohjelma on suoritettava siten, että tietojen suorittamisen estäminen on käytössä ja ettei toimintoa voi poistaa käytöstä kyseisen ohjelman kohdalla. Joku Norton Protection Center tässä näyttäis olevan, minähän en näistä todellakaan mitään ymmärrä. Mitäs pitäisi tehdä?Kiitos..

2. exlex

exlex Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo. Itselläni toimii Vistassa messenger oikeen loistavasti. Eli Käytäppä vaikka Virustorjunta ohjelmaa poispäältä asennuksen aikana ja jos siihen virustorjunta ohjelmaan on integroitu muuta roskaa, ota nekin pois päältä asennuksen ajaksi.

Jos asennust onnistuu tämän jälkeen mutta ohjelma herjaa silti vikaa, niin ei muuta kuin tutkimaan Virustorjunta-ohjlemaa että mistä ohjelma pitäää sallia.

3. jepulis10

jepulis10 Member

Trophy Points:
    11
    Minulla sama ongelma. Herjaa "ohjelma suljetaan" jne eikä käyttiksen ehdottamat toimenpiteet auta. Kokeilin tuota yo. mainittua Nortonin laitamista pois pältä ja asensin Mesen uudestaan mutta sama ongelma. Messenger Live versio on 8.1 joka pitäisi olla Vista yhteensopiva. Olen tutkinut suojausasetuksia vaikka kuinka eikä selviä minulle.

Hassua mutta myöskin Web Messengerin kanssa ongelma. Käynnistyy kyllä muta ei näytä vastausviestejä.

Apuja toivotaan...

4. ismantec

ismantec Member

Trophy Points:
    16
    Vähän vanha ketju mutta saman ongelman kanssa olen paininut itsekin... Täältä ei ratkaisua löytynyt mutta onneksi osuin tuommoiselle sivustolle kuin http://global.acer.com/support/winvista/t-faq.htm jossa tuohon tuntui ratkaisuna olevan Acer-koneisiin liityvän acer eDataSecurity managemet -ohjelman päivitys.

Share This Page