Joo eli hommasin n. kuukausi sitten kannettavan tietokoneen (Acer Aspire 9300 jossa käyttiksenä Windows Vista Home Premium). Nyt kuitenkin kone "jökkii ja pahasti"! 1. Mikään ohjelma ei lähde päälle...tulee vaan et sovellus lakkasi toimimasta ja plaa plaa... (mm. paint, messenger yms.) 2. Sitten kone on todella hidas ja kömpelö...Suoritinkäyttö on kokoajan jossain 50-100% välissä....Muistit on siinä yli 610 Mt....(koneessa kuitenkin muistia 1GB DDR2) MITÄ TEEN....ALKAA KEINOT LOPPUA!!!!!!
Koneen mukana ei tullut mitään palautuslevyä.,.,.,joka sinäänsä on jännä juttu, ku yleensähän se tulee mukana. MITÄ SIIS TEHÄÄN?
Kun Vistaa käytät niin kyllä se System recovery/järjestelmän palauttaminen pitäisi löytyä sieltä Kaikki ohjelmat -> apuohjelmat -> järjestelmätyökalut -> järjestelmän palauttaminen kautta
Joo, niin tökkii Vista:n Home Premium täälläkin. Ohjelma ja uusi muisti asennettu asiantuntevassa liikkeessä ja silti ongelmia ilmaantuu jos ei nyt ihan joka päivä niin joka toinen päivä ainakin. Kone ilmoittaa usein että ohjelma EI VASTAA, jää jumiin niin ettei auta kuin sammuttaa virta takakytkimestä ja tietenkin kone ilmoittaa silloin että windowsia ei sammutettu oikein jne. Tuntuu että xp:n vaihtamisesta vista:an ei koitunut kuin ongelmia, SUURIA ongelmia!! Auttakee ihmistä hädässä ja kertokaa miten saan tämän parjatun ohjelman toimimaan! Järjestelmän palautustakin olen yrittänyt monta kertaa. Auttaisiko koko ohjelman uudelleen asennus? Miten sen teen ja pitääkö kaikista tiedostoista/tärkeistä "jutuista" ottaa kopiot??? T: Kohta järkensä menettänyt
Itse taistelin pari viikkoa ton Ultimate version kans, ja sit luovutin, ku loppuvaihees lykkäs vaan blue screeniä ku yritti käynnistää... Tämä tais seurata alcohol 120% virtuaali aseman käytöstä...
PowerISO toimii Vistassa. Ainakin itselläni (Ultimate, mutta miksei muissakin). Tuliko ongelma jonkun ohjelman asennuksen jälkeen? Mulla oli suoritinkäyttö 100 % kun asensin APC:n UPS:in ohjelmiston. Prosesseista suljin ja heti tokeni. Tarkoitan vain että sulla taitaa olla joku ohjelma joka ei sovi Vistaan ja se imee tehot.