Heipä hei vaan kaikille! Tuli tuossa hankittua tommonen fujitsu siemenssi, (läppäri) ja siihen on sitten tökätty sisään Windowsin home premium. Muuten ei ole juurikaan valittamista mutta, kun yritän yhdistää läppärin langattomaan verkkoon (siis kotiverkko) eipä onnistu. Ilmoittaa vaan: tuntematon virhe estää yhteyden muodostamisen, tai jotenkin tuolleen se ilmoittelee. Se mikä on hauskaa, samassa taloudessa on toinenkin läppäri joka menee kyselemättä siihen samaan langattomaan verkkoon, mutta sinä onkin käyttiksenä XP. Olen pyrkinyt eliminoimaan mahdollisuuksia myös siitä että, langaton verkkokortti on rikki, eipä ole, julkiseen verkkoon täällä oulussa menee kyselemättä. Ja lisäksi silloin kun koneesta laittaa suoraan johdon kiinni siihen reitittimeen niin nettileikit sujuu oikein hyvin. Oisko kenelläkään minkäänlaisia ohjeita/ajatuksia/ideoita mitä kannattaisi alkaa seuraavaksi tekemään tai kokeilemaan? Olen käyttänyt jopa verkon suojaukset pois päältä (myös palomuurit yms) mutta ei siitä mitään apua ollut, samat tarinat se silti kertoi. Kiitos jo etukäteen
mulla oli täysin sama ongelma mutta vaan pöytäkoneen kanssa samoin sanoi että tuntematon syy mutta sitten päivitin tukiaseman Firmwaren nii joha alko pelittää sen jälkeen Että kokeile päivittää tukiaseman firmware
Ok. Kiitos tiedosta. mitä ilmeisimmin tuossa zonetin zsr1114we:ssä ei ole vista tukea. Mutta olisiko kenelläkään mitään aavistusta mistä voisi mahdollisesti hankkia uuden firmware päivityksen tuohon boksiin? Valmistajan sivuilta ei apua ole löytynyt...
löysin selailulla tälläiseen linkin jossa olisi päivitys tuohon Linkki muista tarkistaa että malli on sama. ja niin edelleen.