Asensin Windows vistan, mutta nyt on ongelmana että ei voi asentaa näytönohjaimen ajureita :S valittaa että minulla ei oo windows käytössä tjs... Osaisko joku auttaa?
Ei ollu. Just rupesin miettimään että onko ajureita vielä tehty tuolle. Mistähän löytäis äänikortin ajurit mitkä vois asentaa?
Se sitten taas riippu täysin äänikortista, laita koritn merkki ja malli tänne niin etsitään olisko sille tehty jo ajureita.
Creative sound blaster audigy 2 value bulk. Mitenkäs kun tuo käyttää nyt tuota integroitua näytönohjainta. Pitääkö minun käyttää näytönohjainta irti ja laittaa takasin jotta se tunnistais tuon minun 7600 GT:n?
HUomasinkin jo sen sinun allekirjoituksesta, mutta tuossa olisi 32-bittiseen Vistaan ajurit http://us.creative.com/support/down...=&driverlang=1033&OS=26&drivertype=1&x=30&y=9 EIkö se tunnista ollenkaan sitä vaikka olet ajurit asentanut?
En oo vielä saanu asennettua niitä uusia ajureita kun siinä ei oo sitä tiedostoo mistä vaan painetaan niin se asentaa. Pitää jotain erikautta asentaa.
Kappas ei olekkaan .exe:nä samaisella isvulla on ohjeet: Installation Notes * This driver does not include an installer. You must use the INF installation to install this driver by going to the Windows device manager and manually updating the graphics driver. * Windows may default to 16-bits per pixel color after the driver installed and disable the Desktop Window Manager (DWM). To work around this issue set the color to 32-bits per pixel and reboot the PC. * Please view the Product Support list for all products that work with this driver.
* This driver does not include an installer. You must use the INF installation to install this driver by going to the Windows device manager and manually updating the graphics driver. Tuota kohtaa en oikein tajunnu minun englannin ja tietokone taidoilla EDIT: Tuo windows device manager olikin laitehallinta prkl.
Beta version vista eroaa niin paljon julkaistavasta versiosta, että suosittelen palaamaan vaikka XPhen siksi aikaa Beta versioon ei edes tule kunnollisia päivityksiä, versiot on bugisia, ohjelmistotuki ongelmia, jnejne.
Niin tämä ruppee pikkuhiljaa tunnustamaan että taidan kohta palata XP:hen takas jos ei rupee toimimaan EDIT: Nyt meni hermot tuon vistan kanssa. Kiitos auttaneille.