Windows vista ultimate ei avaa levyjä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by marqs, Jul 23, 2007.

1. marqs

marqs Member

Trophy Points:
    11
    Asensin tähän mun tietokoneelle tän uuden Windows Vista ultimate version ja huomasin että tää ei avaa levyjä mitkä laitan tohon levyasemaan.. levyn tyypin tää kuitenki tunnistaa (esim dvd+r, cd-rom jne). asema näkyy laitehallinnassa ihan oikein mut mä en ymmärrä miks tällä ei sit saa noita levyjä avattua.? oon koittanu kaikenlaisia levyjä.. ja sillon ku mulla oli windows xp nii tällasta ongelmaa ei ollu lainkaan.
    Jos joku tietäis miten saan täs toimimaan ton aseman nii kertokaa.. kiitos jo etukäteen :)

2. TornadoFI

TornadoFI Regular member

Trophy Points:
    26
    Vistan kanssa on sen cd kanssa jotain ongelmia. Kannettavassa on Home Premium eikä sekään aukaise/tunnista levyjä.
    kokeile asentaa CD-Aseman ajurit jos rupeaisi toimimaan?

3. marqs

marqs Member

Trophy Points:
    11
    tää ilmottaa aina hetken lukemisen jälkeen et levyt on tyhiä, vaikka mä tiedän et ne ei oo ku oon niihin ite poltellu kaikkee..
    mä latasin ajurit tohon asemaan mut en osaa asentaa niit ku siin tuli vaan kansiollinen jotain sekalaista tiedostomuotoo eikä mitään mikä lähtis asentaan ?? ja huom, tää ei lue MITÄÄN levyjä, edes aitoja cd-levyjä tai dvd:itä... alkaa pänniin ku ois ihan kiva jos toi levyasema toimis.. auttaisko jos mä irrotan ja laitan sen uudestaan kiinni tähän koneeseen ? vaik no ei se mitään varmaan muuttais kai..?

4. marqs

marqs Member

Trophy Points:
    11
    ja levyasema on LG tollanen, en muista sitä koodinimee mut kuitenki tol pystyy polttaan ihan mille dvd tai cd levylle vaan, oli jotain ekoja sellasia ja ainaki monella mun tutulla on samanlainen...

Share This Page