Hei, Minulla on seuraavanlainen ongelma; Windows Vista Home Premium Service Pack 2 jumittuu aloitusruutuun, eli siihen missä kysyttäisiin millä käyttäjällä kirjaudutaan sisään. Olen ollut tietokoneen ainoa käyttäjä ja se ei ole koskaan kysynyt, millä käyttäjällä kirjaudutaan, vaan on aina automaattisesti käynnistänyt koneen käyttövalmiiksi. Mutta nyt menin vaihtamaan käyttäjänimen ja tietokone jää siihen turkoosiin aloitusruutuun. Eli siinä näkyy keskellä alhaalla teksti Windows Vista Home Premium. Oikealla alhaalla on uudelleenkäynnistys, sammutus ja lepotila knappi. Hiiren kursori on olemassa ihan normaalisti. Vasemmalla alhaalla ne turhat helppokäyttötoiminnot ja kielivalinta. Ei mitään millä pääsisin eteenpäin joihinkin asetuksiin. CTRL + ALT + DEL ei auta asiaan millään tavoin, eikä kone suostu käynnistymään vikasietotilassa. Vaikkakin kone on ihan kaupasta ostettu muutama vuosi sitten, ei minulla asennuslevyjä ole siinä mukana. Mikä avuksi? EDIT: Tarkennukseksi siis vielä, ettei aloitusruudussa näy ainuttakaan käyttäjää!
Turvallista palautusta yritetty, eikä auta! Jää yhä samaan aloitusruutuun. Vikasietotilassa näkyy vain kursori ja muuten vain mustaa. Eli todellakin vinkkejä kaivattaisiin!