Windows XP asennuslevyn virittelyongelma *selvitetty*

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by tici, May 5, 2006.

1. tici

tici Member

Trophy Points:
    11
    Tarkoitukseni olisi tehdä varmuuskopio dvd johon ymppäisin mukaan kaikki ajurit ja yleisimmät ohjelmat.

Liikkeelle on lähdetty alkuperäisestä xp pro cd-levystä jossa ei ole sp1 tai sp2 integroituna. Olen saanut nlitellä tehtyä imagen missä on mukana sp2 ja jokunen ajuri. Nlitellä tehdyn imagen sisään olen saanut MagicISO ohjelmalla lisättyä kansion "drivers + apps", MagicISO väittää että levy on buuttaava, mutta asennus ei vaan lähde käyntiin siltä levyltä.

Miten saan tehtyä asennuslevystäni buuttavaan?

2. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
    http://www.hiillos.org/index.php?page=unattended

Last edited: May 5, 2006
  3. tici

tici Member

Trophy Points:
    11
    Just noin oon tehnytkin, mutta en saa sinne levylle ympättyä kansiota "drivers + apps" mihin haluan laittaa kaikenmaailman ajurien ja ohjelmien asennustiedostoja, että voin asennella ne sieltä sitten vaihtamatta levyä.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Voithan ympätä ne haluamasi kansiot siihen imageen jo nLitessä. Itsekin olen lisännyt omaan levyyn Apps hakemiston jossa on palomuurit, virus&spyware tutkat yms tarpeellista.

5. tici

tici Member

Trophy Points:
    11
    Kiits.

Olin kattovinani ettei siellä voi lisäillä... pitääpä kattoo tarkemmin uudestaan.

6. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Muistaakseni siellä ei ole mitään varsinaista "toimintoa" tolle lisäykselle. Taisin vain jossain siinä loppuvaiheilla kopioida käsin sen kansion sinne hakemisto rakenteeseen jota nLitellä työstin i386 hekemiston rinnalle . Sori, mutta en muista tarkemmin kun siitä on useampi kuukausi aikaa kun tein tuon CD:n.

Last edited: May 6, 2006
  7. tici

tici Member

Trophy Points:
    11
    Jos muut painivat joskus saman ongelman kanssa, niin tässä apuja.

Eli, jotta nlitellä saa ylipäätänsä tehtyä mitää pitää winxp cd:n sisältö kopioida koneelle johonkin hakemistoon. Siihen samaan hakemistoon mihin kopioidaan xp voidaan laittaa "ylimääräisiä" kansioita, nämä kansiot sitten tulevat mukaan lopulliseen imageen.

Share This Page