Windows XP Home Edition, Windows 2000 Professional ja Hitachi DVD-ROM GD-2500

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by iPAQ, Apr 9, 2005.

  1. iPAQ

    iPAQ Member

    Joined:
    Dec 8, 2004
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Koneeni tilttailee kummallakin käyttöjärjestelmällä. Kummatkin ovat asennettu. Luulen, että vika on DVD-asemassani, koska entisellä omistajalla toimi ihan hyvin kun tietokone oli ilman dvd-asemaa. Nyt kun olen ostanut koneen ja pistin dvd-asemani kiinni kone on alkanut tilttailemaan. Tässä kuitenkin kokoonpanoni: AMD Athlon 2600+, ATI Radeon 9600 PRO 128Mt, Seagate 160GT kovalevy, 524Mt muistia, DVD-asema Hitachi.., ja kohta luultavasti myös vanha polttavani CD-Writer.
    Ajurit/ohjelmistot ovat luultavasti uusimmat, mutta kaiken varalta voisitte antaa linkkejä kaikkien noiden firmwareihin, ajureihin ja ohjelmistoihin. 2000:seen ja XP:hen. Nyt näin ensialkuun toivon, että antaisitte ihan ensin linkkejä Hitachi DVD-ROM GD-2500 firmwire-sivustoihin mistä pystyn lataamaan uuden firmwiren kumpaankin käyttöjärjestelmään. (Sivut eivät saa olla sellaisia mihin pitää rekisteröityä.) Voitte myös ladata itsellenne kovalevylle niitä valmiiksi ja lähettää minulle sitten sähköpostiin kun olette liittänyt ne sähköpostiin liitetiedostoksi. Jos viitsitte olla niin ystävällisiä. :) Jos joku nyt lähettää niin tässä e-mailini: vaukkone@uusikaupunki.fi
     
  2. jihuu84

    jihuu84 Member

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Huh, tuleeko manulle myös illallinen?
     
  3. jounis

    jounis Regular member

    Joined:
    Nov 4, 2004
    Messages:
    184
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Huh huh ! Etpä paljoa pyydäkkään, lepäile rauhassa soffalla, niin me tullaan oikeen miehissä laittamaan sun konees kuntoon :)

    Voiskohan toi nyt olla vaikka virran puutetta... riittääks sun poweri?
     
  4. DimaWee

    DimaWee Regular member

    Joined:
    Nov 16, 2003
    Messages:
    724
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tehtäis sulle aikamoinen karhun palvelus jos lähetettäis sulle muutama 50mt päivitys paketti s-postiin saattais olla vähän tukossa sen jälkeen... Mutta oletko koskaan kokeillut tämmöstä? http://www.google.fi/ ... Windowsin päivitykseen käytä windows updatea tulee käyttiksen mukana atille taas softat löytyy täältä https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27 jne.
     
  5. iPAQ

    iPAQ Member

    Joined:
    Dec 8, 2004
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen kuullut googlesta ja pitäisi poweri riittää.. 450W
     
  6. poisoned

    poisoned Regular member

    Joined:
    Apr 25, 2003
    Messages:
    774
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    siis ilman tota dvd-asemaa ei sulla ollu ongelmia vai..?
    tarkasta, että ide johto on -kunnolla- kiinni, eikä vaan suunnilleen..
     

Share This Page