windows xp home professionaliksi

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Goldenass, May 16, 2007.

1. Goldenass

Goldenass Member

Trophy Points:
    11
    päiviä. otsikon mukainen toimenpide olisi harkinnassa. saisin kaverilta ostettua xp professionalin koska se hommas vistan. professionalihan minun mielestäni tukee kahta näyttöä ja home ei. on aika hankalaa katsella esim. youtubesta musavideoita tv:n kautta koska työpöydästä ei saa pirukaan selvää (ei ole taulutelkkaria, nyyh!). pystynkö vain päivittämään xp pro:ksi ilman että kovalevyltä menetetään kaikki tiedot. en millän viitsisi kaikkia ohjelmia, musaa ym. tunkeen uudelleen koneeseen. kiitoksia vastauksista.

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Home tukee kyllä takuuvarmasti kahta näyttöä. Jos ei parempaa syytä vaihtamiseen ole, niin jätä se tekemättä.

3. Ap85

Ap85 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itsellä XP Home ja kaksi näyttöä pelittää...

4. Goldenass

Goldenass Member

Trophy Points:
    11
    ahaa, olen siis peukalo keskellä kämentä. no, nyt menee sit väärälle alueelle mutta kai se sallitaan. kuinkas saan molemmat näytötö yht aikaa päälle käyttäen ati:n näytönohjainta? aikaisemmin olen catalyst control centeristä vaihtanut näytön mutta siinä ei ole voinut valita kuin tv:n tai normi näytön.

5. Mr.Jay

Mr.Jay Member

Trophy Points:
    11
    Klikkaat työpöytää oikealla hiirennapilla ja otat ominaisuudet.
    Sitten valitset Asetukset-välilehden ja sieltää likkaat sen ison kakkosen valituksi. Ja pistät kohtaan "Laajenna Windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen"

Näin saat niin sanottua jatkoa työpöydälle ja videoita katsoaksesi vain vedät sen ikkunan telkkariin.

Share This Page