Imutin nvidian sivuilta ajurit näytönohjaimelle (ajurin versio 43.45). Sivuilla luki että se on juuri xp:lle tehty. Kun aloin asentamaan niin xp ilmoitti että ei suositella näiden ajurien ajamista koneelle. Ajoin kuitenkin koska heidän sivuilla luki että ajurit sopisivat. Nyt ei pelit pyöri (nykii,ei näy kuvaa), ja windows hidastelee. On se kumma. Ei osi kauheen kiva olla ilman ajureitakaan. Poistin ajurit ja heti alko pelit toimimaan. Onko neuvoja?
Noi detonatorit ei kait toimi kovi hyvi vanhemmis korteissa... Mulla oli sama juttu tnt2 kanssa.. Valmistajan ajureil toimii paljo paremmi.
Enpä oo tollasta kokeillu.. Voisha se periaattees toimii. Suosittelisin kuitenki niitä valmistajan ajureita.
Mullakin ilmoitti samaa, että Xp ei suosittele näiden ajurien ajamista koneelle... Joten en uskaltanut asentaa... Mulla on GF4 MX....
Katso sieltä itse kortista,sieltä pitäisi löytyä jostain kortin kulmasta teksti mikä se kortti on,sitten syötä googleen se saamasi kirjain numero yhdistelmä ja pitäisi löytyä oikea sivusto,mistä saat ajurit
Gainward lukee kortissa. ainakin eri ajurit oli niitten sivuilla.--> eikä niillä ainakaan pelit toimi.