Mulle pistettiin koneeseen uusi prossu, emo, näyttis ja virtalähde liikkeessä. Asensin windows XP:n koneeseen itse, mutta tämä valittaa että "30 päivää aktivointiin" eli windows pitäisi aktivoida, aikaisemmin kun vanhaan koneeseen olen formatoinut ja windowsin asentanut ei tämmöistä ollut. Tuo aktivointi ei hyväksy ohjekirjoissa olevaa koodia joka pitäisi tuohon mennä. Onkos tää ihan normaalia, olenko kussut jotain windowsin asennuksessa? Sitten toinen asia kun käynnistän konetta tää kone alkaa hurraamaan ihan normaalisti niinku pitäisikin mutta sitten vaan sammuu ja hetken päästä käynnistyy ihan normaalisti, virtalähde on nexus 600W ja emo abit IP35-e, tämä ihan normaalia?
Ensimmäiseen asiaan: Aktivoi tuote puhelimitse, eli syötä koodi sinne. Jos (ja kun) aktivointi epäonnistuu, ohjautuu puhelu ihan oikealle ihmiselle (<3). Sieltä käsin hän ohjaa sinut koodinanto palveluun ja syöttämällä koodin, homma toimii. Jouduin pariin otteeseen tekemään tämän Vistani kanssa, ensin tuli bluescreen (jouduin siis aktivoimaan uudestaan) ja toisella kerralla ostin uuden koneen. Söpön kuuloinen tyttö vastasi molemmilla kerroilla ja vielä muisti minut ensimmäisen puhelun jälkeen