Windows XP käyttö oikeudet

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by luonto, Mar 13, 2005.

  1. luonto

    luonto Guest

    Minulla on windows Xp Home Edition Pack1. Olen järjestelmän valvoja, ja minun lapsellani on rajoitettu oikeudet. Olen aina tarkistanut lapseni kansiot missä ja mitä hän tekee, mutta nyt en enää pääse hänen kansioonsa, tulee aina ilmoitus pääsy estetty, vaikka olen järjestelmän valvoja ja Windows XP käyttöohjeessa sanottiin että järjestelmän valvojalla on oikeudet käydä muihin käyttäjeen kansioissa, mutta valitettavasti se ei pitänyt paikkansa, koska lapseni on tehnyt jotakin että se esti minun käydä tarkistamassa hänen kansiot, ja hän ei halunut kertoa minulle mitä hän on tehnyt. Tarvitsen teidän apuanne, kiitos.
     
  2. dfwta

    dfwta Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tuota haluat siis meidän arvuuttelevan mitä lapsesi on muuttanut/asentanut koneeseen ? Valitan kun en omista tarot-kortteja. Helpoin tapa on saada vastaus siltä lapselta.
     
  3. sniperfin

    sniperfin Regular member

    Joined:
    Dec 8, 2004
    Messages:
    990
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mitä helvettiä.Ei kai kukaan aikuinen nyt noin saamaton voi olla. Menet sitten varmaan bussilla töihin jos kakara on piilottanut auton avaimet, eikä kerro missä ne on.Jotain rotia nyt siihen hommmaan.
    Poista koko nassikan tili ja sano, että leikkii puupalikoilla.
     
  4. jhvisto

    jhvisto Regular member

    Joined:
    Feb 13, 2005
    Messages:
    298
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ei kai lapsellasi ole järjestelmänvalvojan tunnuksia, jos on niin muuta heti rajoitettuun tiliin... koska vika sietotilassa koneeseen pääsee vaihtamaan/luomaan tilejä miten huvittaa.
     
  5. bscd

    bscd Active member

    Joined:
    Mar 2, 2003
    Messages:
    1,947
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Olen samalla linjalla sniperfin:n kanssa...pitäisi sitä nyt tuon verran auktoriteettiä löytyä :D

    Vähän vaikka uhkailee koneen käyttökiellolla tai käyttäjätilin poistolla niin johan alkaa avautua.
     
  6. maltti

    maltti Member

    Joined:
    Dec 20, 2004
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Onkohan kyseessä lapsi jos vaikka ms. vaimo onkin lukinnut oman tilinsä kun epäilee miehensä tukivan tekemisiään tai päin vastoin.
     

Share This Page