Windows XP Kaatuu kun pelaan

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by uuni, Jan 24, 2005.

  1. uuni

    uuni Member

    Joined:
    Dec 29, 2004
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Joo alotetaanpa vaikka siitä että oisko kellää mitään ideoita miksi kone kaatuu kun alan pelaamaan Pro Evolution Soccer 4 tai Moto GP2 (ainoat pelit jotka on asennettu) vähän aikaa pystyy pelaamaan ihan normaalisti, mutta 5-15 minuttin pelaamisen jälkeen tulee vaan musta ruutu ja mikään ei toimi (ctrl+alt+del).

    Toinen ongelma on (saattaiskohan liittyä tohon ekaan?) se, että opera 7.60 kaatuu kun menee tietyille nettisivuille esim. suomi24.fi, elisa.fi, jippii.fi ja digitoday ie:llä kaikki sivut toimii moitteettomasti.

    Kolmas ongelma on se että bitcomet ohjelma kaatuu myös silloin tällöin aivan yllättäen.

    Kaikki toimi ennen aivan normaalisti, mutta yhtäkkiä noin suunnilleen (tai samaan aikaan) kaikki lopetti kunnolisen toimimisen. Bitcometin ja Operan olen asentanut uudestaan ja mitään vaikutusta ei ole ollut.

    Käyttis on Windows XP SP2 Prossu Intel P4 3ghz, Emo Abit IS7-E2, Muisia 1024mt ja Näyttis on Club radeon 9600XT.

    Nii jos jollain olisi jotai ideoita miksi nämä kaikki ikävät asiat tapahatuu niin olisin erittäin kiitollinen jos hän voisi yrittää auttaa minua.
     
  2. jokke70

    jokke70 Regular member

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    380
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla oli joskus samaa ongelmaa johtu näytönohjaimesta oli yhteensopivuus ongelmia.
     
  3. mika

    mika Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 26, 2003
    Messages:
    5,157
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Uusimmat näyttiksen ajurit asennettu?
    Päivitetty emon piirisarjan ajurit?

    Toimiiko muilla selaimilla, onko Opera ainoo, jonka kanssa on ongelmia?

    Sit bitcomet..voisit koittaa laskea koneellesi otettavien yhtäaikaisten tcp-yhteyksien määrää (huh?). Onko tuon SP2 asennuksen jälkeen ajettu se tct/ip patch? Eli ootko itse nostanut niiden yhteyksien määrää esim. 10 -> 100?
     
  4. Jouko?

    Jouko? Moderator Staff Member

    Joined:
    Jul 14, 2004
    Messages:
    3,858
    Likes Received:
    32
    Trophy Points:
    78
  5. uuni

    uuni Member

    Joined:
    Dec 29, 2004
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No niin pelit alkoivat toimi normaalisti heti kun poistin Logitech Rumplepad Gaming Softwaren. Nyt on pysynyt toi bitmcomettikin jo useamman tunnin pystyssä joten saatto vaikuttaa toi Logitechin ohjelma siihenki.

    mika joo Opera on ainoa selain millä tietyt sivut eivät toimi, ie:llä toimii normaalisti. Ei auta vaikka oon asentanu uudestaan koko operan.

    Olen tehnyt virusskannaukset kolmella eri virussoftalla ja mitää ei ole löytynyt ja spywaret on tarkastettu kahdella ohjelmalla.
     

Share This Page