Windows XP:n asennus s-ata levylle

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by juhaz88, Sep 2, 2007.

1. juhaz88

juhaz88 Member

Trophy Points:
    11
    Windows XP:n asennus s-ata levylle

Yritin asentaa Windows XP:n maxtorin diemondmax 10 s-ata kovalevylle, mutta en päässyt osiointi -vaiheesta pidemmälle. Vanhat osiot näkyvät ja kun koitan asentaa Windowsin mille tahansa näistä tyhjistä osioista tulee seuraavanlainen teksti:

"Jotta Windows XP voidaan asentaa valittuun levyosioon, asennusohjelman on kirjoitettava käynnistystiedostoja seuraavalle levylle: 239367 Mt levy 0, tunnus 0, väylässä 0, atapi [MBR]

Tämän levyllä ei kuitenkaan ole Windows XP -yhteensopivaa osiota. Voit jatkaa asennusta palaamalla osion valitsemisnäyttöön ja luomalla Windows XP -yhteensopivan osion yllä olevalle levylle. Jos levyllä ei ole vapaata tilaa, poista jokin sen osio a luo sen jälkeen uusi osio."

Miten pystyn jatkamaan Windowsin asennusta ja mistä saan oikeat ajurit?

Tässä tarkempaa infoa koneesta
    Emolevy: MSI P965 NEO-F
    Kovalevy: Maxtor diamontmax 10 250 gt
    Käyttöjärjestelmä jota koitan asentaa: Windows XP Pro OEM

2. Vigilante

Vigilante Guest

korpulla sata-ajurit sisään asennuksen alussa F6-painamalla, varmaan valmistajan sivuilta löydät ajurit

3. juhaz88

juhaz88 Member

Trophy Points:
    11
    Jees... mulla oli tuohon ajurit joskus korpulla, mutta se on nyt hukassa. Olen koittanut etsiä diamondmax 10 ajureita netistä, mutten ole toistaiseksi löytänyt, jos joku löytää ajurit jolla pääsen ongelmasta eroon, niin olen enemmän kuin kiitollinen :)

4. core2

core2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuolla on monet ajurit,en tiedä onko silti ne oikeat.

http://www.seagate.com/www/en-us/support/quick_find_results/?tab=SupportFinder

Share This Page