Kuinka saan vaihdettua (vai saako sitä ylensäkään vaihdettua?) käyttiksen kielen saksasta suomeen?? Win wp home versio 5.1, sp2 asennettu, OEM Fujitsu-Siemens läppärin alkuperäis käyttis...
Asensin xp:n uudestaan, asetuksista valitsin "englanti, pohjoismaat". Voi olla että saksankielen taitoni teki tenät, mikään ei muuttunut. Näppiksen sain kyllä vaihdettua suomalaiseksi, kielipalkista.. nyt UUBERIn tilalla on Å, JESS! onko oem windows varustettu monikielisyyden tuella? voiko kielen lisätä/ladata microsoftin sivuilta?
Ei taida onnistua tuo kielen muuttaminen muuta kuin asentamalla Windows uudelleen (jos CD sisältää tarvittavan kielen) tai sitten ostaa halutun kielisen Windowsin.
Tiedän esim. et jos on xp englanniks niin siihen pystyy asentaa joidenki kielien paketti päälle. Itse olen tehny xp-n vironkieliseks ja vielä myöhemmin päivityssivuilt sai korjauspaketin siihen, mutten ole varma et saako saksasta suomeksi.
käsittääkseni kielipaketit toimii vain xp professionalissa http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx#MUIques12 Ja oletetaan että olet hakenut/tilannut normaalin saksalaisen koneen, jossa ei ole kielivaihtoehtona suomea. Ei taida kaikissa suomessa myytävissäkään olla saksankieltä vakiona.
Kyl ne toimii homessakin. Olen asentanu molempiin, mut niinku sanoin niin mun mielest pitää olla englanti alla (en tosiaan oo varma siitä).