Mulla on sekin ongelma että vähintään kerran kuussa mun Windows menee niin solmuun että on pakko asentaa se uusiksi. Aina joutuu sitten päivittämään sen uudestaan updaten kautta ja asentamaan kaikki tarvittavat ohjelmat takaisin Norton mukaanlukien. Sekin pitää aina päivittää erikseen, joten aikaa tähän kaikkeen menee monta tuntia joka kerta. Koekilin sitä uutta Windowsin huoltoasemam Beettaversiota joka löytyy samalta sivulta kuin uusin Msn Messengerin liveversio. Sitten se Windows vasta solmuun menikin. Käytän yleensä ja usein tätä Toni Artsin "Easy cleaner" ohjelmaa joka on ilmainen ja jolla voi kätevästi poistaa turhat tiedostot ja virheelliset rekisterimerkinnät. Se etsii ne automaattisesti. Voiko Easy cleaner tuhota Windowsia vai missä vika? Kysynkin teiltä viisaammilta tätä, ja mikä olisi paras ja helppokäyttöinen ohjelma Windowsin varmuuskopiointiin niin että sen voi sitten helposti asentaa(palauttaa)uudestaan sellaisenaan päivitettynä ja kaikki ohjelmat tallessa ja toimivina pikakuvakkeineen
http://www.nliteos.com/ tuolla saa helposti slipstreamattua esim. SP2 ja muut päivitykset siihen XP:n asennuslevylle. Norton Ghost:illa voi tehdä myös imagen josta koneen saa palautettua samaan tilaan kun se oli imagea luotaessa, ohjelma ei vain ole ilmainen.
Joo olen jo integroinut sp2:sen Windows xp:n asennus cd:hen, joten nyt se sitten tulee asennettua samalla Windowsin kanssa. Käytin siihen hommaan Autostreamer-ohjelmaa. mutta miten ihmeessä ne kaikki muut päivitykset saa ympättyä asennus cd:hen kun en ole löytänyt mitään muita päivityspaketteja kuin nämä Servicepackit 1 ja 2 jotka voi tallentaa koneelle ja asentaa cd-levylle? Niitä muita tärkeitä päivityksiä ei saanut tallentumaan vaan ne alkoi asentua suoraan.