noniin eli kerrotaanpa koko tarina alusta alkaen. ensimmäinen ongelma oli nettiyhteyden kanssa jonka sain sitten jossain vaiheessa korjattua, tämän jälkeen totesin että palomuuri ei toimi odotetusti koska ruutu alkoi täyttymään kaikennäköisillä virheilmoituksilla joita en enään edes muista. Tästä innostuneena päätin ladata AVG security 7.5 ohjelman koneelle jos vaikka saisin siinä scannailtua koneen ja asennettua paremman palomuurin. Olin hyvin tietoinen että ladatuissa ohjelmissa voi esiintyä ongelmia ja bugeja mutta koska olin lukenut paljon hyvää kyseisestä paketista(huom. torrent) niin päätin kokeilla. no sitten kun sain asennettua paketin niin ohjelma ilmoittaa että boottaappa kone, no minäpä bootin koneen. tulos: kone menee normaalisti XP kirjautumiseen asti, kun yritän kirjautua sisään niin kone kirjautuu automaattisesti ulos ennen kun kerkee kissaa sanoa. ikinä en ole ite kohdannut vastaavaa eikä ollut kukaan kavereistakaan joten jos täällä joku osaa auttaa niin jos mahdollista lähettää mulle vaikka mailia ( *edit by pkaksp*) tai sitten vaan vastaa tänne foorumille kiitoksia jo etukäteen.
koneessa ei ole muita virus/palomuuri ohjelmia? sait poistettua entiset ennen AVG:n asennusta. Onnistuuko vikasietotilaan meno? Poista muut antivirus/palomuuri softat. Poista AVG vikasietotilassa. mikäli sekään ei auta luo uusi tili vikasietotilassa ja kirjaudu sinne ja jos toimii vika on kirjautumis tilissä. kopioi tarvtsemasi tiedostot vanhasta tilistä uuteen. ja poista vanha. koneessa ei ole muita virus/palomuuri ohjelmia? sait poistettua entiset ennen AVG:n asennusta. Tapahtumienvalvonnassa virheilmoituksia? EDIT: EI Email osoitteita foorumille..