Eli mulla olis tällänen ongelma että kun eilen osioin kovalevyä, niin kone heitti tilet kun olin ensin osioinut 20gb osion mun C asemasta F asemaan. Tää onnistu hyvin viellä, mutta kun sitten suurensin osiota 58gb:hen, niin kone alko tekemään osiointia ja sitte tuli ERROR, kone käynnisty uudelleen ja sitten kun kone lataa Windows XP Pro:ta niin yhtäkkiä tulee nopeasti ruutuun sininen ruutu ja siinä lukee jotakin tälläistä: "Windows jouduttiin sulkemaan, ettei tietokone saa minkäänlaista vahinkoa" tai jotain tonnepäin. Partition Magic 8.0 osioin ja 160gb kovo mulla, nyt olis hyvä vaan kun edes jotenkin pääsisin formatoimaan kovalevyn ennen windowsin käynnistystä, koska muuten se vaan pyörii ympyrää... Mun disketti-asema EI toimi ja Windows XP:n cd:tä en ole viellä kokeillut. Kertokaa kaikki mahdolliset avut ettei tarvisi formatoida kovalevyä ja myös miten voin forkata kovon tosta vaiheesta.
asennusromppu sisään ja recoveryconsoleen painamalla siinä alussa 'R' -kirjaita (korjaa wintoosa, älä asenna). Sitten vaan checkdiskiä KAIKILLE asemille, esim: chkdsk c: /f ja sormet ristissä odottelemaan. Tuurilla tuolla saa osiot korjattua. Ainakin minulla kävi tuuri ja korjaus onnistu partitionmagic 7:n sukeltamisen jälkeen. -- Ysf
luultavasti se on sotkenu windowsin tiedostoja tossa vaiheessa. Kannattaa tehdä eheytys muutamaan kertaan ennen osiointia.