Windows Xp ongelmat

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by flyornot, Dec 2, 2005.

  1. flyornot

    flyornot Regular member

    Joined:
    Nov 15, 2005
    Messages:
    153
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mä aloin tänään tässä yrittämään formatoimaan kovalevyäni ja asentamaan windowsia(xp home 02) uudestaan nyt oon sellasessa tilanteessa et windows on c ja f asemalla (kova levy jaettu), mitä mun pitäis tehä et saan ton koko kova levyen sileäks ja windowsin asennettua? sit on viel sellanen ongelma et mul on ihan laillinen windows mut se ei nyt sit enää hyväksy sen product key:tä koska se on jo kerran istalloitu :( mitä teen heitänkö koko %¤#&%/(&% koneen roskiin vai onks tääl joku nero joka osaa auttaa... mul on recovery cd mut siit ei tunnu paljon apua olevan. ps. jos annat vaikeita ohjeita niin koittaisitko selittää mahdollisimma ymmärrettävästi . kiitos kaikille jotka auttaa... :/
     
  2. Disa-

    Disa- Regular member

    Joined:
    Sep 6, 2005
    Messages:
    860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Osaan sanoa tohon aktivointi juttuun vain tämän, soita sinne asiakaspalveluun nii ne antaa sulle uuden key:n.
     
    Last edited: Dec 2, 2005
  3. flyornot

    flyornot Regular member

    Joined:
    Nov 15, 2005
    Messages:
    153
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ei kyl kauheesti sytytä ruveta soittelee johonkin kun kerran oon jo windowsini maksanu... Toivon pikaisia neuvoja kiitos :/ oon rumasti sanottuna saatanan moisis ongelmis tän koneen kans :(
     
  4. Disa-

    Disa- Regular member

    Joined:
    Sep 6, 2005
    Messages:
    860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No sitten menet kauppaan ja ostat Windowsin.
     
  5. mika

    mika Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 26, 2003
    Messages:
    5,157
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    c ja f on siis yhtä ja samaa kovoa? Eli pistät sen asennuslevyn cd-asemaan ja alat asentamaan näytön ohjeiden mukaan. Ensin tarkista, että bios:sista on käynnistysjärjestys oikein (a, cd-rom,c). Sen osiointivaihe tulee eteen sitten vähän myöhemmin. Poistat vain sen toisen osion (f:) ja jos et halua osioida sitä, niin jatkat asentamista tuon osion poiston jälkeen.

    Tarkista nyt vielä, että kaikki numerot ja kirjaimet on oikein. Jos se kerran on aikaisemmin sillä mennyt, niin menee se läpi nytkin. Muussa tapauksessa maanantaina soitto Mikrosoftin asiakaspalveluun.
     
  6. flyornot

    flyornot Regular member

    Joined:
    Nov 15, 2005
    Messages:
    153
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kiitos mika nyt toimii... :)
     
  7. Pilatus

    Pilatus Member

    Joined:
    Feb 19, 2004
    Messages:
    43
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Itseasiassa minulle kävi elien sama homma kun aloin asentamaan XP:tä,oli laillinen kaupasta ostettu levy,mutta key ei kelvannut.Soitin sinne as.tukeen,niin sieltä antoivat sen uuden keyn siihen,että ei se ole mikään mahdottomuus,että se ei enää toimi,en kyllä tiedä,miksi ei...
     

Share This Page