Tässä pikaisesti selailin noita keskusteluita läpi eikä tälläistä löytynyt. Ajattelin kysyä noista Windows xp:n "teemoista" joita voi ladata tuolta Internetin ihmeellisestä mailmasta. En ole vielä ladannut mitään koska en halua sotkea konettani osaamattomuuttani.Että tuommoisen ajattelin ladata ja asentaa. http://www.themexp.org/preview.php?mid=147056&type=vs&view=date&page=&cat=&name=Blue+Nano.zip Että jos tuo teema ei minua miellytä niin saanko tämän vakio teeman mikä minulla on nyt takaisin?Ja jos saa Niin miten? Ajattelin vain kysyä näin jo etukäteen. Ja miten näiden teemojen asentaminen käy? asennan sen .exe tiedoston ja kone boottaa itsensä sen jälkeen ja sitten on uusi teema näytössä? Ja anteeksi mahdollisesti epäselvä asian esitystapa. Siitä on minulle jo huomautettu usein joten ei valitusta siitä vaan fakta tieto kelpaisi noista teemoista. Kiitos jo etukäteen!
No yleensä tarvitaan jokin ohjelma, tuossa tapauksessa Style Xp. Saat alkuperäisteeman takaisin ihan painamalla työpöydällä hiiren oikeaa, ominaisuudet ja valitset listasta minkä haluat. Tälläisiä asennus paketteja on mielestäni melko vähän. Brickopacksit ovat sellaisia. Mutta nuo ohjelmat joita joudut käyttämään teemojen ylläpidettäväksi syövät muisita tolkuttomasti.
Mutta nuo Bricopacksit eivät syö muistia sen enenpää kuin normaalisti win teema. Täältä löydät, tosin vain kolme. http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
Tuo Brickopack asentuu koneelle ja teeman voi vaihtaa sieltä mistä muutkin xp:n teemat? Jos asentaa tämän Bricopacksin niin alkuperäisen teeman saa kumminkin takaisin? Eikä hidasta konetta tai käynnistystä...? Olen asennellu näitä teema ja ikoni ohjelmia, jokaisesta oli luovuttava tosiaan kun vei tuota muistia. Kerran onnistuin sekoittelemaan koneen ikonit... Onneksi päivityksillä sain takaisin..
Juu siis tuo pakettihan on .exe, eli se myös näkyy tuolla lisää tai poista sovelluksessa. Eli asentuu ja voit poistaa samalla tavalla kuin minkä tahansa ohjelman. Eikä hidasta yhtään. Se vain "korvaa" tuo oletusteeman Lunako sen nimi on. Eli hisdastaa saman verran kuin alkuperäisteema. Saat helposti tuon oletusteeman käyttöön, siinä ei ole minulla ollut ikinä ongelmia.
Ei kannata unohtaa Neowin UXTheme Patcheriä. Ei asenna mitään ohjelmia vaan antaa sun asentaa teemoja miten haluat.
Tuota varoitusta mietiskelin, tosin en vaan löytänyt mitään ohjeita tuolta crystal xp:n sivuilta. "Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64" Kiitoksia infosta kuitenkin, pitää kokeilla.