Windows7 update jäänyt kesksen? explorer kaatuilee niin kuin kaikki muukin.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by hena2, Jun 15, 2012.

  1. hena2

    hena2 Member

    Joined:
    Jun 15, 2012
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    moi.
    mulla on sellanen ongelma etten voi tehdä pclläni yhtään mitään ilman että explorer kaatuu.
    kun yritän avata jonkun kansion, käynnistää command promptin käynnistä valikosta tai käynnistää jonkun ohjelman, explorer kaatuu välittömästi. myös task manager kaatuu kun yritän käynnistää komentorivin sitä kautta.
    usein explorer kaatuu jo heti käynnistyksen yhteydessä.

    useamman uudelleenkäynnistyksen aikana olen huomannut että välillä ennen käyttiksen avautumista ruutuun tulee tyypillinen windows päivityksen teksti joka menee jotenkin tällä lailla: "configuring windows, please wait" välillä sen lisäksi lukee että: "windows updating: 35%. please do not turn off your computer" tai jotain tollasta. sitten yhtäkkiä se katoaa ja käyttis käynnistyy niinkun kesken päivityksen.

    onko luulen että tolla update jutulla on jotain tekemistä tän kaatuilun kanssa. onko jotain ideoita miten tästä eteenpäin?

    ps. en kirjota tätä tolla koneella koska sillä ei tosiaan pysty tekemään yhtikäs mitään atm.
     
  2. hena2

    hena2 Member

    Joined:
    Jun 15, 2012
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    ok. saatto just selvitä ongelman laatu. kovo on paskana?. nyt lakkas kokonaan toimimasta. pistää bootatessa disc read erroria. pitää kattoa asialle voi vielä tehä mitään.
     
    Last edited: Jun 15, 2012

Share This Page