Windowsiin kirjautuminen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by ChampCap, Nov 13, 2005.

  1. ChampCap

    ChampCap Member

    Joined:
    Mar 27, 2005
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ongelmana on tälläinen asia, kun mulla on kannettava amilo jossa käyttis
    xp home edition. Kone kirjautuu määrätyn ajan päästä pois, eli tähän valikkoon missä pystyy kijauumaan eri käyttäjätilillä sisään. Mutta mulla ei ole ku yksi käyttäjätili joka on samalla järjestelmän valvoja, eikä siinä ole salasanaa... kone kuitenkaan ei anna kirjauta ilman salasanaa. Ja vaikka koetan laittaa salasanan tilille se ei anna kirjautua silläkään... Eikä myöskään jos luon uuden tilin... Eli siinä ei auta kuin käynnistää kone uudestaan, jolloin xp käynnistyy normaalisti eikä kysy mitään salasanoja... Onko tämän ongelman aiheuttaja jokin tunnettu virus, minulla väärät asetukset vai joku ihana xp:n bugi. Helpoiten siitä tietenki selviäsi kun estäisi konetta menemästä tähän tilaan mutta se ei tunnu ratkaisulta koska läppärin näyttö olisi kiva joskus paiskata kiinni ja laittaa kone hetkeksi valmiustilaan...
     
  2. pkaksp

    pkaksp Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    12,231
    Likes Received:
    53
    Trophy Points:
    128
    Näytönsäästäjän asetuksissa varmaankin tuo kirjautumisasetus päällä. Eli paina hiiren oikeaa työpöydän päällä -> ominaisuudet -> näytönsäästäjä -> ota rasti pois kohdasta "Palaa tervetuloa-ikkunaan, kun jatketaan"
     

Share This Page