1 on 2 kovalevyä isompi ja nopeampi ja pienempi/hitaampi. miten kannattaa osiot tehdä ja mihin asentaa xp 2. eli onko näillä eroa xp/home näissä asennuksissa?ja jos sitten joskus ostaa seiskan... (eli kaukonäköisyyttä peliin myös)
suosittelisin käyttöjärjestelmän laittoa nopeammalle levyistä, jos kaukonäköisesti ajattelee mahdollisia formatointitarpeita, ja levyt ovat isohkot, niin kannattaa melki tehdä windowsille oma ~100Gb osio jonne käyttöjärjestelmä +C:asemalle tulevat ohjelmat mahtuvat ja tehdä lopuista oma osionsa, jonne kaikki muu data (kuvat/videot/musiikit/asennuspaketit yms) laittaa. periaatteessa XP päivitys seiskaan pitäis olla melko kivuttomaksi tehty.
Itse olen käyttänyt koneessa aina kahta erillistä kiintolevyä koska jos se levy jossa käyttöjärjestelmä on asennettu hajoaa niin eipä niitä samalla levyllä olevia varmuuskopiota enää pelasteta vaikka ne olisikin kiintolevyn eri osiolla. Ensimmäisen kiintolevyn olen sitten osoinut tarpeen mukaan ja kakkoslevylle olen laittanut kaikki tallennettavat tiedot (omat tiedostot, ohjelmien asennustiedostot, pelien tallennukset, valokuvat, jne. jne.).