Windowsin päivityksien jälkeen netin kanssa ongelmia

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by jhgoos, Aug 19, 2007.

1. jhgoos

jhgoos Member

Trophy Points:
    11
    Miksi en pääse enää tietyille nettisivustoille viimisten windowsin päivityksien jälkeen eli 18.7 tulleiden?
    Esim. bebo.com, yle.areena.fi ym ym.
    Sama ongelma explorerin ja mozilla firefoxin kanssa..

-Palautin järjestelmän edelliselle päivälle, mutta ei auttanut.
    -Windowsin palomuuri on pois käytöstä.

Mulla tosiaan windows xp ja F-secure palomuurina/virustorjunnassa.

Kiitos etukäteen tulevista vinkeistä!!

2. JooLee

JooLee Member

Trophy Points:
    16
    Valitettavasti minulla ei ole vinkkejä antaa vaan sama ongelma... Minä vaan en päässyt millekään kokeilemalleni sivustolle. Ilmoitti vaan virheestä 403.

Mitään muuta en asialle osannut tehdä kun järjestelmän palautus tilaan ennen päivityksiä mutta ei se ole mikään ratkaisu ongelmaan. Joka kerta kun yritän päivittää on sama ruljanssi edessä.

Minulla on vista ja windowsin palomuuri on pois käytöstä. Tosin yritin poistaa myös nortonin valmiiksi koneella olleita mutta vaikka käytin poistotyökalua nortonin sivulta väittää windowsin tietoturvakeskus että minulla on käytössä sekä nortonin palomuuri että virustorjunnat.

Vinkkejä minäkin täällä kuumeisesti odottelen.

3. Kivari90

Kivari90 Member

Trophy Points:
    11
    Oletteko te kokeilleet sammuttaa modeemejanne n.5min ja käynnistää uudestaan?

4. MattiMies

MattiMies Regular member

Trophy Points:
    26
    Oletteko asentaneet tcipip.sys patchin? Minä asensin sen omaan Vista 64bittiseen ja päivityksen jälkeen ei netti toiminut(järjestelmän palautus auttoi). Luin netistä että tuo tcipip.sys tiedoston muokkaus aiheutti sen. Tein korjausasennuksen käyttikselle niin alkoi toimimaan. Yrittäkää myös asentaa ne päivitykset yksitellen. Niin minä löysin sen päivityksen joka aiheutti ongelman. Muistaakseni kyseinen päivitys koskee käyttöjärjestelmän ytimen suojausta, mutta se oli x64 versiolle.

Share This Page