Windowsin suojausvirhe!!!!!!!!!!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by plaina, Nov 21, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. plaina

    plaina Member

    Joined:
    Nov 21, 2004
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Näyttöön tulee ilmoitus ja kone jumii sinisellä taustalla "Windowsin suojausvirhe. Käynnistä tietokone uudelleen." juuri ennen kuin itse windows käynnistyy. Sama ongelma on ollut aikasemminkin, jolloin kokeilin jopa kiintolevyn formatointia ja windowsin uudelleen asentamista joista kumpikaan ei toiminut. Luin sitten netistä, että AMD:n prossusta johtuvan vian saa korjattua päivittämällä windowsin (Win ME asennettu), mikä toimikin, mutta nyt ei edes se toimi. Luulen poistaneeni jotakin tärkeätä ohjelmatiedostot-kansiosta tai yhteiset tiedostot -kansiosta, jota norton internet security 2004 väittää adwareksi, mutta mikä voisi olla niin tärkeä kansio? Palautin kylläkin omasta mielestäni kaikki poistamani tiedostot ja kansiot roskakorista ja nortonin omalla palautusohjelmalla. Windowsin saa kylläkin käynnistettyä kun vikasietotilassa poistaa ohjauspaneelin järjestelmän laitehallinnasta näytön, jolloin windowsin käynnistyessä se automaattisesti asentaa näytön uusiksi, mutta samalla valittaa sinisellä taustalla jotakin muuta virhettä, jonka jälkeen kone saattaa jumittua hetkenä minä hyvänsä.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page