Tere. Olen nyt tyhjentänyt mun windows xp home editionin vuodelta 04. Sitä ei ole ennen formatointua mutta päätin ottaa asian asiakseni. No aloitin laitamal xp asennuslevy sisä ja sitte se sanoit et haluunko ma tyhjentää sen? Jatkoin niin kauan että se alkoi... Lopulta asennus oli siinä vaiheessa et asentaa windowsin nii sit se jumittu siihe jäljellä olevii 34 minuuttii. Site annoin sen vielä olla ja kattoo jos tulee mut ei. Se levynlukemisvalo ei enä toimi eikä myöskää windows... Aina ku sammutan koneen nii et se loppuu ku ei edisty eli buuttaan nii sit se asennusalkaa alusta... mikää ei toimi? mitä tehÄ? levyssä oli tahra ja pyyhi se pois.
Omituinen, mutta tyypillinen windows vika. Koita saada joltain kaveriltasi toinen windows ja testaa sillä. Voisit koittaa myös aivan ensiksi poistaa entisen osion ja tehdä uuden osion ja koittaa sitten asentaa tätä uutta käyttistä. Tässä mun vinkki vaikka en mikään himonörtti olekkaan näissä asioissa.
Muistinkin että tästä olis ollu juttua vähän aikaa sitten.. joten katsoppa tämä thread ja toivottavasti jaksat lukea sen loppuun saakka ,jolloin alkaa tulemaan samoja ongelmia ,kuin sinulla. Siellä on muutenkin hyvät ohjeet uudelleenasentaa Winukka. Toivottavasti saat siitä jtn. irti. =)