windowsin XP asennus ei onnistu APUA!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by JTPN, Sep 3, 2010.

1. JTPN

JTPN Active member

Trophy Points:
    58
    windows xpn asennus ei onnistu,
    kone buuttaa levyltä, ja pystyy formatoimaan levyn ja aloittamaan asennuksen mutta 60-70 prosentin kohdalla rupeaa tulemaan virheitä.
    olen kokeillut toiselta asennus levyltä ja toiselta asemalta ja kokeillu asentaa toiselle kovolle mut ei onnistu.
    läppäriin pysty asentaa winukan samalta levyltä mut ei pöytä koneeseen??
    menee yli ymmärryksen.

2. MikroMake

MikroMake Active member

Trophy Points:
    68
  3. JTPN

JTPN Active member

Trophy Points:
    58
    olen mut em mää usko et se niissä on vikana koska se toimi täydellisesti ennenkuin rupesin asentamaan winukkaa uudelleen.tai ei ny nii täydellisesti ku java ohjelma meni siinä tilttii ja onnistu jotenki korruptoimaan itsensä nii ettei sitä voinu poistaa uninstall ohjelmalla , lisää tai poista sovellus ohjelmalla tai ccleanerilla nii minä sitten päätin asentaa mun 6 vuotta vanhan winukan uudelleen.

nyt minä kokeilin ottaa kaikki paitsi yhden muistin puis ja huomasin että yhdessä kortissa oli hapettumaa parin kosketus pinnan päällä,no minä rapsutin lian pois ja laitoin muistit takaisin.
    nyt asennus onnistui mutta se jumittui asennuksen jälkeen siihen ruutuun josta näkee kiintolevyt ja niiden osiot,mutta siitä naki että c asemalle oli tullut 650mb tavaraa.

kokeilin käynnistää koneen uudelleen, ja se buuttas itsen sä siinä ruudussa josta näkee kiintolevyt ja pci laitteet ja muun sälän.

otin muut muistit pois ja sama juttu.

mutta biossiin asti menee ku painaa Deletee.

nyt on testatty 2/3 ja yks oli ihan romu (se josa oli hapettumaa) ja toisesta löyty 500 virhettä 10 minuutissa :(
    ostin tuosa koneen kaverilta ja ku kone ei toiminnu otin ´vaa muistit taltee,
    nyt selvis miksei.
    lol

nyt ei sit löydy mitää vikaa siitä 500virheen kammasta (3h ollu päällä).
    voi olla paikka hajalla

joo nyt löyty vika ja saatiin viimein xp asennettuu
    viat
    1.yksi muisteista oli sökö
    2.toisen muistin paikka on hajalla
    3.kiinto levyssä naarmu
    nyt ku vähä kikkaili nii sai rajattua sen naarmuuntuneen kohdan pois levyltä formatoimalla ja käymällä kortit läpi memtestillä.

KIITTI MikroMake KIITTI

kone oli ollu 3kk pois käytöstä xd

*edit 10. Viestien kirjoittaminen vain viestien kokonaislukumäärän kasvattamisen vuoksi on kielletty. Lisäksi mikäli olet kirjoittanut viestiketjuun sen viimeisen viestin ja haluat täsmentää sanomaasi, muokkaa viestiä. Älä kirjoita uutta viestiä oman viestisi perään. - Betrayed

Last edited: Sep 5, 2010

Share This Page