Windowsini (xp)kaatui eli lakkasi reagoimasta. Mitkään controlaltdellit ei auttanut. Suse10:ni ei ole koskaan oikutellut niin. VIHAKSI PISTÄÄ.
No tässäpä vasta hyvä threadin aloitus.. Itsellä ei ole xp eikä 2k lähes ikinä jäänyt jumiin vaan joku ohjelma. Kyllä linuxillakin monet ohjelmat saa jumiin jos tekee jotain väärin tietämättömyyttään. Esimerkkinä ubuntu ja xmms. Jos on väärä output niin koko xmms jumiutuu eikä saa pois ennen sammuttamista.
Xp:ssä tietysti periaatteessa voi sammuttaa kiukuttelevan ohjelman käyttämällä controlaltdelliä, mutta ei se toimi ja lisäksi killall puuttuu.
Emt mutta- windows käyttäjät saa linuxit niin helv- huonoon kuntoon, että on parempi jättää koko linux jos on winkkarilla koko elämänsä säätänyt. Toisin taas linux käyttäjät saavat windowsin edellämainittuun suuntaan. Mutta me Linux,Windows yhdistelmä käyttäjät naureskelemme vierestä Molemmat on laatutavaraa. Windows on just eikä melkein hyvä olla koneessa mm. siksi, että kaikkia ohjelmia ei jaksa/osaa/voi kääntää linuxille kuten 3Ds Max jota ei edes jaksanut yrittää Linux taas on hyvä käyttis. Ei ärsyttäviä "blömbs" muita errori ilmotuksia. Linux helppo käyttää, ja vastaa toimisto-ohjelmistoiltaan pitkälti windowsin Office sarjaa, soveltuu elokuvien katseluun ja musiikin kuunteluun siinä missä MS Windowskin. Paraspuoli on, että ei tartte jokasen ajurin/ohjelma asennuksen jälkeen käynnistää konetta uudelleen. Tää on samanlainen tappelunaihe kun "amd vs. intel"
Sori Hz4 ym:t en tarkoita tästä tappelun aihetta. Valitettavasti minua ottaa päähän että minun on kouluttauduttava käyttämään MSOFFICE:a. Se on toki hyvä. En halua taistella että kellä paras.Lisäksi otan koulutuksen kouluna.
Joo en tarkoittanutkaan, että tämä olisi tappelu vaan sitä, että aihe piiri on sama. Aina on kinastelua siitä kumpi prossuvalmistaja tuottaa parhaat prosessorit. MS ja linuxit taas ajaa samaa asiaa. Mikäs OpenOfficessa on vikana? aika lailla samallaiset? molemmissa toimii kaavat samalla tavalla (exel).
OpenOfficessa Ei ole mitään vikana. Päinvastoin. Sitä minä ihmettelen että milloin tänne suomeen saapuu se ymmärrys että OO:ssa ei todellakaan ole mitään vikana.