WindowsUpdate: muutama suojauspäivityksen asennus "peruutettu".

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by Hanger, Sep 23, 2004.

1. Hanger

Hanger Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on tapanani asentaa windows XP aina noin puolen vuoden välein ja nyt viime viikon perjantaina asensin sen puoli kiireessä. Oli automaattinen päivitys ja välillä manuaalinenkin päivityksen asennus menossa, mutta kun katson asennushistoriaa windows updatesta niin joidenkin suojauspäivitys -tiedostojen kohdalla lukee "peruutettu"...etsin päivityksiä uudelleen, muttei ne tulekaan vastaan. Olen yritänyt etsiä niitä jopa Windows Update Centeristä..yhden löysin, mutta muita hakusanaksi ilmoitettuja ei löytynyt. Miten ratkaisen ongelman, että saan ne suojauspäivitykset jostakin löydettyä..onko muita vaihtoehtoja kuin asentaa windows uudelleen!? Puuttuneet ovat ne tiedostot, jotka pitäisi saada heti sen jälkeen kun SP1:nen on koneessa:

- 814033: Tärkeä päivitys (*tämä löytyi Centeristä*)
    - 810833: suojauspäivitys (Windows XP)
    - Q817287: Tärkeä päivitys (luettelotietokannan vioittuminen WindowsXPissa)
    - 810565: tärkeä päivitys

Mitä täällä jengi on mieltä Windows XP SP2:n asentamisesta? Olen kuullut, että se rikkoo koneessa jo olevia ohjelmia pirstaleiksi! Kannattaa vielä odotella vähän aikaa!?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    ohjauspaneeli/control panel ja sitten automaattiset päivitykset/automatic updates
    ja sitten se tarjo päivityksiä jotka olen piilottanut(?)/offer updates again that I've previously hidden.

3. Hanger

Hanger Member

Trophy Points:
    16
    "Tarjoa aiemmin piilottamiani päivityksiä uudelleen" -linkki ei ole toiminnassa.

Share This Page