WinDVD Creator 2 kiukuttelee..

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Bertone, Oct 23, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bertone

Bertone Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen tapellut kyseisen ohjelman kanssa jo pitkään.
    aluksi se toimi loistavasti yhdessä FFDSHOW:n kanssa 2004 ja 2005 version kanssa. mutta tässä jokin aikaa sitten se alkoi tehdä niin että
    avin kääntö vaiheessa se supistaa kuvan todelle pieneksi siis pysty suunnassa. No poistin ohjelmat ja putsasin rekisterin ja asentelin uudestaan ja taas toimi. sitten taas sama juttu hetken päästä kuva madaltu taas... Luulin jo että neron ohjelmat sekottaa sen jotenki mut
    ei sekään tunnu olevan syynä. nyt olen kokeillut jo niinkin että olen poistanut kaikki kodekit neron ym... ja asentanut WinDVD Creatorin
    pelkästään.. niin ei. ei toimi kuva on nyt kokoajan käännöksessa matalana ja myöskin valmiina. esikatselussa se on ihan OK ja teksitkin on toiminut.. myöskin mediaplayerissä toimii hyvin.
    mikä siis voisi olla vikana jos tästä nyt mitään selvää saa.
    Voisin harkita myös muita ohjelmia ja saa myös hiukan maksaakin jos varmasti pelaa .. eli haluan siis vain avit tekstien kanssa dvd muotoon hyvin ja suht nopeasti WinDVD Creator on tehny tämän noin reilussa tunnissa... se riittäisi. olen löytänyt tälläisiä ohjelmia
    Ulead DVD MovieFactory 3
    Pinncale Studio 9
    Sonic MyDVD Studio 6
    CyberLink PowerProducer 3
    mutta onko niistä mihinkään ja mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page