wine

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by outootus, Mar 20, 2006.

  1. outootus

    outootus Member

    Joined:
    May 27, 2004
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    suse 10.0 toimii nyt (näytönohjainkin :D) ja wine:llä sain asennettua ventrilon ja nyt en löydä sitä, minne se asensi sen? find ventrilo:lla ei löydy. ja toinen on kun koitan x-fireä asentaa se valittaa jostain .ddl tiedostosta mitä tehdä? selvää en kunnolla saa koska sekoittaa fontit, ventin sain asennettua tuurilla ^_^
     
    Last edited: Mar 20, 2006
  2. outootus

    outootus Member

    Joined:
    May 27, 2004
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    toinen on kun koitan pelata minipelejä linux heittää init 3 tilaan ja siinä ei pysty kirjoittamaan mitään eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin virtanappulasta sammuttaa. ja olen koukussa gejeweled ja pingus peleihin
    ^_^
     
  3. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    Miksi sinä Winellä asensit ventrilon? Ventrilosta on saatavilla ihan puhdasverinen linux-client..

    Puuttuvia DLL-tiedostoja löydät osoitteesta http://www.dll-files.com. Purat vaan zipit sinne winen tekemään, wintoosan system-hakemistoon: minulla esim se on /home/kayttaja/.wine/drive_c/windows/system

    Sitten varmaan tuohon fonttiongelmaan olisi ratkaisuna seuraava: kysele että mitä fontteja tuo x-fire käyttää ja kopsaat olemassa olevasta wintoosasta tarvittavat fontit (c:\windows\fonts -hakemistosta) linuxin puolelle.
     
    Last edited: Mar 20, 2006
  4. outootus

    outootus Member

    Joined:
    May 27, 2004
    Messages:
    83
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    onko linkkiä linuxin venttiin? löysin itse "coming soon" tekstin.
     
  5. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    ah perkele, niinpäs onkin "coming soon". minun moka.

    sitten kai se on vaan laitettava wineä kehiin :|
     

Share This Page