Pientä jelppiä kaivataan!! mulla on windows xp sp2 ja kun käynnistän kone herjaa "winlogon.exe havaitsi virheen ja se on suljettava" ja samalla alhaalla oleva käynnistäpalkki on muuttanu värin harmaaksi ja muutenkin ikkunat jotka aukeaa on "harmaan pelkistettyjä!" yritin poistaa sp 2 asennuksen mut kone sano et "määritettyä tiedostoa ei löydy" ja näin ollen sitä ei voi purkaa/poistaa!!!! kiitos etukäteen! mauno
Tuliko sulle tämä virhe siinä yhteydessä kun asensit SP2 paketin? Katsotaan nyt ensin, mitä voidaan tehdä ennenkuin se poistetaan. Poistamiseen on kyllä useita eri keinoja, jotka ilmenevät tästä: http://support.microsoft.com/KB/875350 Katso mitä virheitä tai varotuksia on Tapahtumienvalvonnassa ja kerro niistä. Ohjauspaneeli - Valvontatyökalut - Tapahtumienvalvonta - 3 eri lokilistaa.
Oon asentanu sp2:n aikoja sitten ja oon kokeillu kaikki poitamis tavat tuloksetta!?! enkä pysty palauttamaan konetta aikaisempaan ajankohtaan, koska kone sanoo et konetta ei sammutettu oikein?! ja edelleen herjaa tota winlogon.exe juttuu..
Joo, ei ole harvinaista ettei se SP2 poistu. Itsellenikin kävi aikoinaan niin, vaikka oli nuo 5 erilaista ohjetta. Katso seuraavaksi, mitä virheitä vai varotuksia sulla on Tapahtumienvalvonnassa. Ohjauspaneli - Valvontatyökalut - Tapahtumienvalvonta - 3 kpl lokilistoja. Kaksoisnapsauttamalla virhettä saat tarkempia tietoja. Kerro tänne. Millainen sulla on tietoturvatilanne? LISÄYS: Kerro myös etsi toimintoa käytettyäsi missä - mahdollisesti useammissa - tiedostoissa sinulla on tämä winlogon.exe tietosto ja minkä kokoinen se on tarkalleen.
tässä tulee muutama virhe; Windowsin tietoturvakeskus-palvelu ei onnistunut lataamaan AntiVirusproduct-esiintymiä WMI-palvelusta. Lähde: security center Tunnus: 1804 Virhesovellus winlogon.exe, versio 0.0.0.0, moduuli unknown, versio 0.0.0.0, osoite 0x00089420 Lähde: Application Error Tunnus: 1004 Windows xp service pack 2: asennuksen poisto epäonnistui. Määritettyä tiedostoa ei löydy. Lähde: Ntservicepack Tunnus: 4375 mulla on tällä hetkellä Antivir personal edition classic. Kiitos etukäteen. etsi-toiminto löysi kaksi tiedostoa; D:\windows\system32 koko:491kt sovellus D:\windows\servicepackfiles\i386 koko:491kt sovellus
Winlogon.exe on usein virusten kohde. Ne tekevät samannimisiä tiedostoja tai muuttavat oikeata. Sinun koneessasi näkyisi tämä asia olevan OK. Maailmalla on lukuisia erilaisia Winlogon-virheitä ja vastaavasti niihin erilaisia korjauksia. Jos tässä emme pääse lähemmäksi virheen aiheuttajaa tulee mieleen lähinnä XP:n korjausasennus eli päälleasentaminen. Siihen tässä ohjeita: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;315341 http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/313946 LISÄYS: Huomasin, että sinulla on XP D-asemassa, jos ei väärin kirjoitettu. Jos XP on muussa kuin C-asemassa jo yksistään se voi aiheutttaa erilaisia virheitä.
Kiitoksia tod. paljon avusta ja vaivannäöstä!! mut mun hermot meni totaalisesti?!"#%*^! joten jyräsin windowsin ja asensin sen uudestaan!!! ei enää "winlogon havaitsi virheen..."! =) palaamisiin.. toivottavasti ei näissä merkeissä!